Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

15mm Swedish Cold War Forces

Startat av Rydfalk, 8 november 2020 kl. 18:06:51

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Rydfalk

"Hoppas det regnar i sommar!"

Andreas Lundin

Ja, men det är bara att inse att de hade stått ospelade och omålade hemmavid, så jag får nöja mig med att andra köper, målar och fixar med dessa och jag får titta på! :)
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

Rydfalk

Kickstarten rullade på ganska bra så är det nåt ur mobbförråden 1985 man önskar sig så finns det nog där.

Rydfalk

Andreas Lundin

finns det 4 st Toyotabussar, 2 st volvo 245 och en civil lastbil också? då kan jag måla upp min krigspluton...
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

Rydfalk

Citat från: Andreas Lundin skrivet  7 december 2020 kl. 09:04:27
finns det 4 st Toyotabussar, 2 st volvo 245 och en civil lastbil också? då kan jag måla upp min krigspluton...

:lol: Låter som lite av utmaning? Viss risk att intresset för just denna pluton inte skulle dra så många på Kickstarter?

Fast Volvo 245 och Toyotabussar skulle man nog kunna få utskrivna hyfsat billigt?

ErikLj

Ett av bergrummen jag var placerade i hade varit häftig men inte speciellt spelmässig!

Strv102r

Får man bli lite petig så saknas RSV-gallret på Strv 103B, och telehjälmen är fel på vagnschefen till Strv 102 och Pbv 302, men rätt till Ikv 91.

Den org som finns på kick starter är fel i mångt och mycket.

Men det är fina prylar none the less.
Ola Palmquist. Spelar nu:  GMTs Typhoon & The Gamers GD 41. Därefter GMT Barbarossa; Crimea  och Barbarossa, Army Group North.  Som sidoprojekt, lite till och från, AHs Squadleaderserie.

EvilSpook

Citat från: Strv102r skrivet  8 december 2020 kl. 14:17:45
Får man bli lite petig ...

Ja, det får man! Förväntar mig korrigerad info och DLC uppdatering omgående.
Och att du sitter med som advisor för kommande produkter.
Rätt ska va rätt...! 8)

//EvilSpook

Rydfalk

Citat från: EvilSpook skrivet  8 december 2020 kl. 14:32:38
Citat från: Strv102r skrivet  8 december 2020 kl. 14:17:45
Får man bli lite petig ...

Ja, det får man! Förväntar mig korrigerad info och DLC uppdatering omgående.
Och att du sitter med som advisor för kommande produkter.
Rätt ska va rätt...! 8)

//EvilSpook

Hyfsat många svenskar som haft åsikter om figgsen. Man kan säkert gå in och kommentera om det är nåt man lägger märke till!