Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

[KÖPES] C3i Magazines

Startat av Andreas O, 31 januari 2021 kl. 09:49:00

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Andreas O

UPDATE: Har fått tag på alla tidningar nu. Tack för hjälpen.  :up:

CiteraFick tag på många tidningar genom Elias, det tackar jag för.

Det enda jag saknar nu är C3i #26 med Objective Kiev-spelet om någon vill sälja det.

Skulle någon sitta på empire of the sun counters från C3i #19 så skulle det också vara intressant.

CiteraHej allihopa! La upp ett inlägg på FB men prövar även här.

Jag söker några äldre nummer av C3i Magazine inklusive deras minispel om någon vill sälja sitt ex.  :D

#28 inkl Case Blue-spelet
#26 inkl Objective Kiev-spelet
#25 inkl Battle for Moscow-spelet + Labyrinth-counters
#23 inkl Jena 20-spelet + For the People-counters
#20 inkl The Drive on Metz-spelet + Empire of the Sun-counters och Pax Romana-counters

...om ni har #19, #22 och #24 till salu också så vore det intressant (för completionismen).   :up:

Elias Nordling

Jag kan kog ha en del av dessa men om det var brickor till ett spel jag hade finbs dessa brickor nu i spelet, som jag kanske inte längre har. Själva tidningsspelet finns alltid med i så fall. Är det fortfarande av intresse kan jag kolla upp vad jag har och med vilka brickor.
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

Andreas O

Låter jättefint! Det är främst tidningarna + tidningsspelen jag är intresserad av men om det finns brickor till Empire of the Sun, For the People, Pax Romana eller Labyrinth så vore det toppen.  :up:

Elias Nordling

Andreas O

Citat från: Elias Nordling skrivet 31 januari 2021 kl. 15:42:13
Då kollar jag!
Grymt, det finns referenser för tidningarna så man kan se vad de innehöll. Jag tog mig friheten att gräva upp bilder på de olika countersheetsen också:

Countersheet C3i #28

Countersheet C3i #26

Countersheet C3i #25

Countersheet C3i #24

Countersheet C3i #23

Countersheet C3i #22

Countersheet C3i #20

Countersheet C3i #19

Elias Nordling

Andreas O

Tack Elias för försäljning! Paketet kom fram förra veckan.

Det enda jag saknar nu är C3i #26 med Objective Kiev-spelet om någon vill sälja det.

Skulle någon sitta på empire of the sun counters från C3i #19 så skulle det också vara intressant.