Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Blippspel Galore 21-23 januari 2022

Startat av Delirium, 1 december 2021 kl. 08:54:19

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 3 Gäster tittar på detta ämne.

tinG

Never interrupt your enemy when he is making a mistake.
-- Napoleon Bonaparte

tinG

Plus...
-- Napoleon Bonaparte

Delirium

Snygga bilder, ljuset är naturligt stämningsfyllt i lokalen. Vem är den fjärde gentlemannen i Fire in the Lake, tror inte jag känner igen honom...?
Imperial Elegy
1914 Twilight in the East
Space Empires

Jon

En man som heter Roger. Det var Robert M som drog med han om jag förstod det rätt, alltid trevligt med nya bekantskaper.

Tack för helgen även om jag bara gjorde ett kortare gästspel i lokalen. Tidigare år så har det betalats en liten peng vill jag minnas?

Klas Malmström

Tack för helgen allesammans....själv fick jag:
a) dricka god öl, grappa, sake och äta god mat.
b) spela två scenarion i Silver Bayonet (det visar sig att mekaniserade trupper inte är bra i jungel-terräng - vem kunde ana det?  :D )
c) testa två nya spel (alltid roligt) - Fire in the Lake och Churchill. Likheten mellan dom var att man inte visste riktigt vad man sysslade med i något av dom.
Klas Malmström
Linköping

tinG

Citat från: Klas Malmström skrivet 24 januari 2022 kl. 16:04:59
c) testa två nya spel (alltid roligt) - Fire in the Lake och Churchill. Likheten mellan dom var att man inte visste riktigt vad man sysslade med i något av dom.
Ajdå! där rök ytterligare lite av ryktet om min förträffliga pedagogiska talang..  :cry:  :P
-- Napoleon Bonaparte

Beamridge

Ni som spelade Red flag over Paris, vad tyckte ni? Har precis fått hem och hunnit köra ett parti bara. Var eg ute efter ett spel mer likt 13 Days, men det här hade ju lite andra mekaniker.
Det är aldrig för sent att ge upp.