Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Replay av GMT:s Absolute war

Startat av Fredrik H, 12 januari 2022 kl. 22:16:42

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Scipio

Väldigt rolig rapport att läsa!   :up:
"No boom today. Boom tomorrow. There's always a boom tomorrow"

Scipio

Citat från: Fredrik H skrivet 21 januari 2022 kl. 20:08:33
Om du någon gång tillgängliggör tillräckligt mycket material så att jag kan sätta ihop Grand Siecle så kommer jag likaledes att beskylla dig för den oundvikliga följden att jag sätter ihop det träslöjdskitet på min begränsade fritid.
Den skulden tar jag gärna på mig   :D

Efter test-partiet vi spelade så har jag lagt mycket tid på förbättringar på alla delar av spelet, behöver en speltest till för att kolla att allt är det ska innan jag släpper det. Och sen så måste jag också komma fram till hur jag bäst ersätter grafiken som jag har "lånat".

Man behöver dock för fortfarande själv en kopia av orginalspelet då jag endast har designat om ca. hälften av brickorna (regementen) som i vissa fall var oläsliga.
"No boom today. Boom tomorrow. There's always a boom tomorrow"

Delirium

Citat från: Fredrik H skrivet 21 januari 2022 kl. 22:15:52Ebba Grön kanske hade rätt, gud kanske är fascist ändå.

Edra kulturella referenser äro eder till heder, min herre!
Dungeons and Dragons och Kingmaker

aegneus

Citat från: Scipio skrivet 21 januari 2022 kl. 13:23:09
Rackarns nu beställde jag Absolut War! och det är ditt fel!

Jag med  :)

Strv102r

Ola Palmquist. Spelar nu: Consim Press Beda Fomm, därefter GMTs Afrika 41, MMPs Bravery in the Sands,  Compass Games Operation Skorpion, The Gamers Crusader & Afrika. Som sidoprojekt, lite till och från, AHs Squadleaderserie.