Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Spelrum

Startat av Scipio, 2 mars 2022 kl. 13:37:21

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Scipio

I dessa dystra tider så vore det upplyftande att få se något roligt som alla speltillhåll som vi på forumet har.
Oavsett om det är spelklubben, spelrummet eller köksbordet som nyttjas för ändamålet så skicka upp bilder på hålan.

Jag börjar:

"Randomization is too important to be left to chance"

B_J_S

Har precis flyttat men bild kommer snart.
Priorum i huset! 8)
//Jonas

EvilSpook

Strv102r

Ola Palmquist. Spelar nu:  S&T Smolensk, därefter GMTs Borodino, sedan 3W:s Blitzkrieg in the South,  Decision Games Drive on Dubno 41, så AP:s Red Steel. Som sidoprojekt, lite till och från, AHs Squadleaderserie.

Scipio

EvilSpook

Citat från: Scipio skrivet  2 mars 2022 kl. 16:36:57
Flott, vilken gedigen spelsamling!
Ni har nog avskräckt alla andra nu.  :shock:

//EvilSpook

Strv102r

Ola Palmquist. Spelar nu:  S&T Smolensk, därefter GMTs Borodino, sedan 3W:s Blitzkrieg in the South,  Decision Games Drive on Dubno 41, så AP:s Red Steel. Som sidoprojekt, lite till och från, AHs Squadleaderserie.

Fredrik H

Jag måste städa innan det blir någon bild, men det ser ut som att sommarens semester blir camping i Skövde.

jerry

lokalen i asarum
Hittat ny lokal, nu spelas 3 days of gettysburg third edition

Scipio

Citat från: Fredrik H skrivet  2 mars 2022 kl. 23:30:01
Jag måste städa innan det blir någon bild, men det ser ut som att sommarens semester blir camping i Skövde.
Du är välkommen! :D

Strv102r

Citat från: Fredrik H skrivet  2 mars 2022 kl. 23:30:01

Du är välkommen! Har för mig att du tränade lite Thai boxning en gång i tiden så vi kan ta något pass ihop i dojon för att få luft mellan spelsessionerna. Du råkar inte köra MC också?