Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Essen

Startat av A F, 10 oktober 2006 kl. 01:22:59

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

A F

Är de någon som åker ner?

daniel

#1
Citat från: "Anders Fager"Är de någon som åker ner?

Till äta?, det kan jag väl göra hemma!  :x

// Daniel
Daniel Johansson

http://spel.nsson.nu - Ska du köpa spel?
http://www.armagedon.se - Spelande i Borås!

A F

#2
Citat från: "daniel"Till äta?, det kan jag väl göra hemma!  :x
Det finns tyvärr ingen smiley för "skrattar så att jag behöver syrgas", men det är den jag vill använda.

A F

#3
Senast nytt fran Essen. Det finns inga "a" pa den här datorn sa det är lite svart att skriva "Amal".

UGG-montern är stor som ett litet hus och delas med Matrix games & Tysklands krigsspelsförbund. Svenska delegationen gar ut och industirpartajar pa fredag kväll. Samling vid UGG-montern 1900.

A F

#4
Essen-nytt.. Hela tyskland var i Essen idag. Bara sa att ni vet.

A F

#5
Lite bilder från UGGs bås. Richard Borg, en drake, jag & en fet dvärg.

http://albums.photo.epson.com/j/AlbumIn ... 2336012&f=

BigPapaBear

#6
Citat från: "Anders Fager"Richard Borg, en drake, jag & en fet dvärg.

Bara i Tyskland, ungdomar. Bara i Tyskland.  :D
En mycket bitter liten man.

A F

#7
Citat från: "BigPapaBear"Bara i Tyskland, ungdomar. Bara i Tyskland.  :D

Men i år var inte Alkoholix Den Packade Barbaren på plats.