Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

avatar_Rydfalk

Friendly Fire XIII • När hösten 2023 skulle det passa dig bäst?

Startat av Rydfalk, 26 februari 2023 kl. 15:53:18

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Ja, jag skulle nog komma på Friendly Fire om det var

v.39 det vill säga 29 september till den 1 oktober
15 (78.9%)
...och jag skulle nog komma redan under veckan (den 27 eller 28 september)
10 (52.6%)
v.44 det vill säga 3 till 5 november
12 (63.2%)
...och jag skulle nog redan komma under vecka (den 1 eller 2 november)
10 (52.6%)

Antal personer som röstat: 19

Rydfalk

Hade som vanligt lagt en bokning för hösten redan för ett år sedan för v.39 (27/9 - 1/10). När jag pratade med systrarna förstod jag att v.44 (29/10 - 3/11), höstlovet, var en väldigt lugn period för dem. De var ofta tvungna att dra ner på personalen den veckan, ingen lägger konferenser där.

För en del av oss är v.44 ledig och kanske ett alternativ till vår vanliga tid där i slutet av september. Vad tycker och tror du? Skulle du komma på FFdl om det var v.39 eller v.44?

Detta är naturligtvis en helt obindande koll på vilken tid som känns bäst för dig. Bägge har sin för och nackdelar.
"Hoppas det regnar i sommar!"

Andreas Lundin

Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Warhammer 40000. GBoH

tinG

Jag som inte lyckades pricka in vårens FF vill har nästa ASAP  :up:  :ultra:
Never interrupt your enemy when he is making a mistake.
-- Napoleon Bonaparte

Jon

Omkring höstlovet v44 i båda ändar är tyvärr kört för mig, det brukar bli nåt med familjen då, satsar på comeback 2024!

Jon

Nu läste jag ju enkäten riktigt uselt ser jag! Slänger in en röst på alternativ ett.

Elias Nordling

Jag antar att det senare alternativet inte är tänkt att vara söndag till torsdag, så om jag inte snurrat till det är det fel på datumen.
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

David Sunnergren


Rydfalk

Citat från: Elias Nordling skrivet 27 februari 2023 kl. 08:08:24Jag antar att det senare alternativet inte är tänkt att vara söndag till torsdag, så om jag inte snurrat till det är det fel på datumen.
Måste ha googlat fram en gammal kalender eller nåt...
Hoppas datumen v.44 stämmer nu.

/Mikael
"Hoppas det regnar i sommar!"

Rydfalk

Det får bli v.39 som planerat. Kanske inte lika många rum under veckan, men det kommer nog att räcka.

/SMR
"Hoppas det regnar i sommar!"

Delirium

Citat från: Rydfalk skrivet  7 mars 2023 kl. 22:18:16Det får bli v.39 som planerat. Kanske inte lika många rum under veckan, men det kommer nog att räcka.

/SMR

Det låter bra, jag siktar på att komma.
1914