Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Ny spelbutik på nätet?

Startat av Andreas Johnson, 22 februari 2006 kl. 21:03:25

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

unic

Citat från: "Anders Fager"Det finns ingen butik som chansar på att ta in någonting som Case Blue längre.
Tja, Case Blue kan hon ta in utan att det är någon större chansning - köper ingen annan det lär jag göra det  :D

A F

Citat från: "unic"
Citat från: "Anders Fager"Det finns ingen butik som chansar på att ta in någonting som Case Blue längre.
Tja, Case Blue kan hon ta in utan att det är någon större chansning - köper ingen annan det lär jag göra det  :D

Problemet är att varje krigsspel är 500-1000 kronor hyllvärme som den potentielle kunden säkert redan köpt över internet. Rena döden. Ska det bära sig så måste man driva bordell i samma lokal.

Jon Karlsson

Citat från: "Anders Fager"Ska det bära sig så måste man driva bordell i samma lokal.

Ständigt detta bashande av Warhammer...
[tittar på bildskärm] - Vad är min position?
- Det beror på vilken av prickarna som är du.
- Vadå 'vilken av prickarna'? Jag är ensam här!
- Då föreslår jag att du börjar springa och skrika!

tinG

LOL
Never interrupt your enemy when he is making a mistake.
-- Napoleon Bonaparte

A F

Citat från: "Jon Karlsson"Ständigt detta bashande av Warhammer...

Antar att du vet att WH är nästan ännu dyrare än krisgsspel.

Jon Karlsson

"Nästan"? Är inte WH snarare helt säkert rent otroligt mycket dyrare än krigsspel?
[tittar på bildskärm] - Vad är min position?
- Det beror på vilken av prickarna som är du.
- Vadå 'vilken av prickarna'? Jag är ensam här!
- Då föreslår jag att du börjar springa och skrika!

A F

Citat från: "Jon Karlsson""Nästan"? Är inte WH snarare helt säkert rent otroligt mycket dyrare än krigsspel?

Marginalerna är nästan lika kassa. Cirka 30%. Och WH styr ganska hårt hur mycket betalt du får ta.

ameliasspelhörna

Hej,
Webbutiken är nu öppen för beställningar. Jag erbjuder fri frakt på beställningar värda mer än 2000:-. Jag har också erbjudanden på olika spel varje vecka och ett rabattprogram för trogna kunder. Denna vecka erbjuder jag 'Sweden Fights On' (från GMTs Musket and Pike serie) för 549:- istället för 610:-.
Surfa in på www.ameliasspel.se
Med vänliga hälsningar,
Amelia Tharme
Amelias Spelhörna

ameliasspelhörna

Förresten, jag har bestämt mig för att erbjuda en öppningsrabatt på alla beställningar som kommer in till och med den 30 april.
Hälsningar,
Amelia