Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Köpes: Nations in arms

Startat av Fredrik H, 17 juli 2023 kl. 23:41:35

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Fredrik H

Hej hopp! Om nu någon inser att dödsvärmen kommer att kasta oss alla i graven och denne någon därför inte behöver sitt exemplar av Compass Games Napoleonspel Nation in arms så får man gärna sälja det till mig.
Jag har indirekt tillgång till spelet så jag är mest intresserad av om någon kan tänka sig avyttra det relativt billigt, det är ämnat som referensmaterial till spelet jag inbillar mig att jag kommer att göra. 

Jag tror minsann forumets egen Delirium har författat en regelbok till spelet, men med tanke på den mannens brist på sentimentalitet så är det väl rimligen eldat i en grillkorvsbrasa för flera år sedan.

Delirium

Citat från: Fredrik H skrivet 17 juli 2023 kl. 23:41:35Jag tror minsann forumets egen Delirium har författat en regelbok till spelet, men med tanke på den mannens brist på sentimentalitet så är det väl rimligen eldat i en grillkorvsbrasa för flera år sedan.

Insikten om sentimentalitetens förgängelse hjälptes av Compass representanters aktiva motarbetande av alla försök att rädda spelet. Men det var en spännande process icke desto mindre.
Dungeons and Dragons och Kingmaker