Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Säljes: 1985 Under an Iron Sky

Startat av Strv102r, 28 juli 2023 kl. 08:41:49

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Strv102r

Har ett opunchat ex av 1985; Under an Iron Sky som jag när jag tittat på det inser att jag inte kommer spela.

Jag har ett bud på 4500:-, men tänkte i alla fall ge chansen till någon som bara MÅSTE ha spelet att matcha det.
Ola Palmquist. Spelar nu:   AP:s Red Steel, GMTs Barbarossa; därefter Crimea scen 2 Odessa: Hero City och scen 1: The Tartar Ditch, SPIs Army Group South; Kiev & Rostov, MMPs Rostov 41, GMTs Barbarossa; Kiev to Rostov. Som sidoprojekt, lite till och från, AHs Squadleaderserie.

Detox

Citat från: Strv102r skrivet 28 juli 2023 kl. 08:41:49Har ett opunchat ex av 1985; Under an Iron Sky som jag när jag tittat på det inser att jag inte kommer spela.

Jag har ett bud på 4500:-, men tänkte i alla fall ge chansen till någon som bara MÅSTE ha spelet att matcha det.

får man fråga vart du säljer den?

Jag har alla tre spelen unpunchade och kan tänka mig sälja dem.

Strv102r

Till Noble Knight Games i USA. Funkade bra.
Ola Palmquist. Spelar nu:   AP:s Red Steel, GMTs Barbarossa; därefter Crimea scen 2 Odessa: Hero City och scen 1: The Tartar Ditch, SPIs Army Group South; Kiev & Rostov, MMPs Rostov 41, GMTs Barbarossa; Kiev to Rostov. Som sidoprojekt, lite till och från, AHs Squadleaderserie.