Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Tänkte sälja av GCACW serien- Tips?

Startat av Björne, 19 september 2023 kl. 14:34:13

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Björne

Hejsan

Har 8 volymer av GCACW (8 volymer får jag det till) med tillhörande Skirmishers (1-2). En har lite boxskada, men i övrigt är alla i bra eller mycket bra skick. Hur borde jag göra- sälja allt som ett paket, eller styckevis? Helst vill jag ju sälja hela gänget samtidigt. Vad skulle kunna vara rimligt pris för hela paketet?

//Björne
Björne
<br />Segeltorp, Stockholm
<br />Spelar: Siege of Syracuse

David Sunnergren

Ett tips är att vänta till efter nästa helg då flera ska testa systemet på Friendly Fire. Om du efter det säljer av dem styckvis misstänker jag att flera kommer bli lättsålda. Åtminstone om du säljer dem här i forumet.

Björne

Björne

tinG

Citat från: David Sunnergren skrivet 19 september 2023 kl. 17:39:26Ett tips är att vänta till efter nästa helg då flera ska testa systemet på Friendly Fire. Om du efter det säljer av dem styckvis misstänker jag att flera kommer bli lättsålda. Åtminstone om du säljer dem här i forumet.

Kan jag isf kräva ngr procent av intäkterna...?  ;)
Never interrupt your enemy when he is making a mistake.
-- Napoleon Bonaparte

Björne

Citat från: tinG skrivet 19 september 2023 kl. 23:45:18
Citat från: David Sunnergren skrivet 19 september 2023 kl. 17:39:26Ett tips är att vänta till efter nästa helg då flera ska testa systemet på Friendly Fire. Om du efter det säljer av dem styckvis misstänker jag att flera kommer bli lättsålda. Åtminstone om du säljer dem här i forumet.

Kan jag isf kräva ngr procent av intäkterna...?  ;)
Snackar vi millar för bra införsäljning är det inte omöjligt...😁
Björne

Björne

Äsch...jag lägger upp en annons nu ändå så får vi se. Om inte annat så vet de som testar GCACW var det kan shoppas om intresse finns. Så jag låser denna tråd nu.

//Björne
Björne