Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

avatar_Strv102r

Julpappar till dig själv?

Startat av Strv102r, 20 november 2023 kl. 15:53:06

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Strv102r



Det kan ju vara så att det finns risk att det man helst av allt vill ha till jul har en lägre sannolikhet att finnas i det där mjuka paketet din respektive tycker du ska ha.  :x

För snart 10 år sedan prövade jag taktiken i bilden ovan, med exakt det utfallet. Men jag har spelet...  :D Vad är väl fem minuters skäll mot ett liv i lättja?

Jag har ett antal dubletter, och några spel till, som jag tänkte att jag inte absolut måste ha.

Om det är någon som vill ha tryggheten att det finns åtminstone ett hårt paket, eller två, under granen i år som  gör er glada och varma inombords så finns följande spel nedan tillgängliga.

Leverans kan ske med avlämning i Stockholm när jag passerar där (ganska ofta), med post så klart (då tillkommer det inte alldeles billiga porto-grejen, men i alla fall inget tullmongo) eller avhämtning i Skövde.

GMTs Plantagenet (Mint in shrink) 900:-
GMTs Inferno (Mint in shrink) 950:-
Båda ovanstående för den som vill rivstarta med Levy and campaign serien 1700:-

GMT The US Civil War (Mint in Shrink) 750:-

Compass Games Operation Skorpion (Mint in Shrink) 450:-

SDI First Blood (GBACW 1 & 2 Manassas, mint in shrink) 500:-
SDI The Guns of Cedar Creek (GBACW, spelat) 150:-
Båda ovanstående för den som verkligen gillar GBACW 600:-

Jedko Games Europe at War (Mint in Shrink) 500:-

West End Games Western Front Tank Leader (Opunchat) 500:-

Against the Odds Toppling the Reich (Opunchat) 300:-

Till den som kommer upp i 1000:- så medföljer ett extra bonusspel.
Ola Palmquist. Spelar nu:   GMT Roads to Leningrad, därefter GMTs Army Group Center, SPIs Panzergruppe Guderian, S&T Smolensk,  Som sidoprojekt, lite till och från, AHs Squadleaderserie.

EvilSpook

Citat från: Strv102r skrivet 20 november 2023 kl. 15:53:06För snart 10 år sedan prövade jag taktiken i bilden ovan, med exakt det utfallet. Men jag har spelet...  :D Vad är väl fem minuters skäll mot ett liv i lättja?

Jag kör det varje år. följt av meningen "-Ååååh - precis vad jag önskade mig!!!"
Jag får inget skäll, möjligen att barnen skakar lite på huvudet.
Jag ser det som att jag besparar familjen en massa jobbig shopping.

 8)
//EvilSpook

JohnSandstrom

Köper Western Front Tank Leader, tack. PM.

Delirium

1914