Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Bannlyst!?

Startat av nielsen.filip, 27 november 2023 kl. 23:16:49

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

nielsen.filip

Här försöker man gilla ett inlägg men det går inte. Ve och fasa. Jag är bannlyst!
Du kan inte se bilagor på denna tavla.

Delirium

1914

tinG

Never interrupt your enemy when he is making a mistake.
-- Napoleon Bonaparte

Scipio

Citat från: nielsen.filip skrivet 27 november 2023 kl. 23:16:49Här försöker man gilla ett inlägg men det går inte. Ve och fasa. Jag är bannlyst!
Hmm, du är inte bannlyst ivf. så långt är jag säker
Varför du får det meddelandet just på Gilla-funktionen är mer oklart, får du ett sådant meddelande i något annat läge?
"No boom today. Boom tomorrow. There's always a boom tomorrow"

nielsen.filip

Citat från: Scipio skrivet 28 november 2023 kl. 13:50:50
Citat från: nielsen.filip skrivet 27 november 2023 kl. 23:16:49Här försöker man gilla ett inlägg men det går inte. Ve och fasa. Jag är bannlyst!
Hmm, du är inte bannlyst ivf. så långt är jag säker
Varför du får det meddelandet just på Gilla-funktionen är mer oklart, får du ett sådant meddelande i något annat läge?

Inga sådana meddelanden i ngt annat läge och nu kan jag gilla igen. Däremot vill jag ansöka om bannlysning av Delirium.

Citat från: Delirium skrivet 28 november 2023 kl. 09:04:18Äntligen!

Scipio

Citat från: nielsen.filip skrivet 28 november 2023 kl. 18:11:26Inga sådana meddelanden i ngt annat läge och nu kan jag gilla igen.
Ok, skriver upp att felet orsakades av kosmisk strålning.

CiteraDäremot vill jag ansöka om bannlysning av Delirium.
Ska undersöka möjligheten, vi upprättar en kommission för att utreda saken.
"No boom today. Boom tomorrow. There's always a boom tomorrow"

nielsen.filip

Jag finner stöd i stadgarna för ärendet.

Medlem som aktivt arbetar för någon med krigsspel.se konkurrerande organisation, eller genom sitt handlande skadar krigsspel.se, kan uteslutas genom beslut av kommissionen. Uteslutning omfattar både krigsspel.se, och den lokala krigsspelsförening medlemmen tillhör. Från det att ett uteslutningsärende behandlats i kommissionen tills dess att ärendet avgjorts av Greider saknar medlemmen posträtt på krigsspel.se. Utesluten medlem kan endast skriftligen ansöka om återinträde hos krigsspel.se.