Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Friendly Fire XV • 4 - 6/10 2024 • DISKUSSIONSTRÅD

Startat av Rydfalk, 26 februari 2024 kl. 16:48:48

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Fredrik H

Citat från: Scheuer skrivet  9 september 2024 kl. 23:16:07
Citat från: Fredrik H skrivet  5 september 2024 kl. 13:52:48
Citat från: Elias Nordling skrivet  5 september 2024 kl. 13:33:13Jag tvingas avboka i höst igen, tyvärr.

Ajdå, jag som hade börjat fundera på om vi inte skulle testa Air and armor. Krya på dig (eller den fras som bedöms som lämplig i avsaknad av närmare information)!

Alltså, Air and Armor är det enda jag absolut vill spela. Har till och med köpt det och läst alla 148 sidor i regelboken.

Det låter som vi kanske kan styra upp något, men min regelläsning kan inte garanteras. Jag såg inte dig i schemat, när dyker du upp?

Scheuer

[/quote]

Det låter som vi kanske kan styra upp något, men min regelläsning kan inte garanteras. Jag såg inte dig i schemat, när dyker du upp?

[/quote]
Jag har tänkt komma på fredagen, åker upp från Lund då. Har inte anmält mig ännu. Kommer inte åt spelschemat, jag fattar inte var det finns. I nuläget kan jag alltså spela när som helst och kan ta på mig uppgiften att lära reglerna, det är en bra piska.

tobias

Citat från: Scheuer skrivet 10 september 2024 kl. 12:17:45Jag har tänkt komma på fredagen, åker upp från Lund då. Har inte anmält mig ännu. Kommer inte åt spelschemat, jag fattar inte var det finns. I nuläget kan jag alltså spela när som helst och kan ta på mig uppgiften att lära reglerna, det är en bra piska.
Det skickas ut till alla som är anmälda, så du behöver göra det först.
/Tobias
Anpassa - Improvisera - Kringgå

Scheuer

Citat från: tobias skrivet 10 september 2024 kl. 14:56:51
Citat från: Scheuer skrivet 10 september 2024 kl. 12:17:45Jag har tänkt komma på fredagen, åker upp från Lund då. Har inte anmält mig ännu. Kommer inte åt spelschemat, jag fattar inte var det finns. I nuläget kan jag alltså spela när som helst och kan ta på mig uppgiften att lära reglerna, det är en bra piska.

Okej, okej, jag anmäler mig väl då

Rydfalk

Citat från: Scheuer skrivet 10 september 2024 kl. 20:16:23
Citat från: tobias skrivet 10 september 2024 kl. 14:56:51

Okej, okej, jag anmäler mig väl då

Generellt en bra idé!  :up:
"Hoppas det regnar i sommar!"

tobias

Möjligt att denna info står någonstans och jag har missat den - vad är reglerna kring medhavd alkohol i konferenslokalerna? För oss som uppskattar en rökig whisky till tärningsslagen framåt kvällen alltså.
/Tobias

Niclas

avatar_PeterThorngren jag spelar gärna någon COIN på lördagen men kan inte säga att jag är någon expert på dessa har bara spelat lite Andean Abyss på Rally the Troops men jag lär mig gärna

Mvh

Niclas

thermopylai

Citat från: thermopylai skrivet  2 september 2024 kl. 14:10:39Det ser ut som att "livet" kommer och stör och gör intrång på mitt spelande, så risk jag måste avboka FF  :(
Preliminärt nu. Skickar definitivt besked till Rydfalk när jag vet säkert.

Kan bekräftas  :cry:
"För övrigt anser jag att Ryssland bör förstöras."

tobias

/Tobias

Rydfalk

Ganska mycket rörelse i listan just nu. Dubbelkolla gärna att du är med om du ska vara med och att du inte är med om du inte är med... öh... ni fattar  :insecure:

Niclas

Hej

Känner mig riktigt usel och ledsen för detta men jag behöver tyvärr avboka denna helgen då det lite oväntat löst sig så vi får tillgång till vårt nya hus en hel månad tidgare än tänkt, så denna helg kommer tyvärr att gå i flyttens tecken.

Räcker det att avboka sig här eller skall man kontakta någon annan om det?

Ber så mycket om ursäkt för sen avbokning det var absolut inte min tanke, hade sätt fram emot denna premiär för mig väldigt mycket, får kanske kompensera detta med spel på Blippborgen i vinter istället.

Så jag får ta nya tag och satsa på vårens friendly fire

/Niclas

Scheuer

Trist att höra, Niclas.
Jag vet inte om spelschemat jag kommer åt uppdateras alls. Det ser väldigt tomt ut på lördagen. Jag skulle gärna spela något då. Hojta till om nån behöver en spelare (helst vk3 så klart, men andra krig går också bra).

aegneus

Niklas , jag tror det är säkrast att du kontaktar hotellet och avbokar. Kolla Rydfalks instruktioner i informationstråden.

Och grattis till huset !

aegneus

Ok. Rydfalk skriver att han sköter avbokning. Men har du inte hört av honom i tid för kostnadsfri avbokning bör du nog också prata med hotellet för säkerhets skull.

Rydfalk

Citat från: tobias skrivet 10 september 2024 kl. 23:50:08Möjligt att denna info står någonstans och jag har missat den - vad är reglerna kring medhavd alkohol i konferenslokalerna? För oss som uppskattar en rökig whisky till tärningsslagen framåt kvällen alltså.
Då detta är ett hotell med utskänkningstillstånd som är en smula viktigt för deras verksamhet så är reglerna i grunden stenhårda. Egen sprit på det egna rummet och ingen annan stans. Deras spritvagn finns dock framme till dess att de lämnar för natten framåt 22 typ?

/Mikael