Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Empires in Arms Göteborg ht -24

Startat av Akklokk, 15 maj 2024 kl. 10:53:46

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Akklokk

Vi tänkte starta upp ett parti Empires in Arms under hösten och behöver lekkamrater! Spelet är, för den som inte vet, en maffig historia från Napoleonkrigen om 7 spelare. Tanken är att vi spelar varannan vecka (onsdagar) på lokalen Blippborgen i Olkroken med start från och med september. Det är alltså bra om du är relativt övertygad om att du kan delta med det schemat i vart fall en termin framöver. Nybörjare eller veteran spelar ingen roll, hör av dig!

jerry

Citat från: Akklokk skrivet 15 maj 2024 kl. 10:53:46Vi tänkte starta upp ett parti Empires in Arms under hösten och behöver lekkamrater! Spelet är, för den som inte vet, en maffig historia från Napoleonkrigen om 7 spelare. Tanken är att vi spelar varannan vecka (onsdagar) på lokalen Blippborgen med start från och med september. Det är alltså bra om du är relativt övertygad om att du kan delta med det schemat i vart fall en termin framöver. Nybörjare eller veteran spelar ingen roll, hör av dig!

Nu skulle jag vilja flytta till Göteborg  :ultra:  :ultra:  :ultra:
Hittat ny lokal, nu skall vi bara enas om ett spel

Scipio

Blev just sjukt sugen att pendla till Göteborg varannan onsdag.   :o
"No boom today. Boom tomorrow. There's always a boom tomorrow"

aegneus

Delirium

Jag kan inte låta den chansen passera en gång till. PM skickas.
1914

jerry

Jag får nästan ångest, :shock:  fan så kul, underbart spel, med full bemanning  :ultra:
Hittat ny lokal, nu skall vi bara enas om ett spel

Kent

Jag kan tänka mig att vara med, var med i en grupp som skulle spela det för xxxx år sedan men vi fick aldrig ihop spelare.

K

Akklokk

Björn von Knorring

Om någon vill producera lite sporadiska uppdateringar om hur det går så vore det jättekul.

David Sunnergren

Citat från: Björn von Knorring skrivet 11 juni 2024 kl. 09:52:37Om någon vill producera lite sporadiska uppdateringar om hur det går så vore det jättekul.

Mycket bra önskan, den vill jag följa.

Delirium

Absolut, dröjer till slutet av september innan vi börjar tyvärr.
1914

chumchu