Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

[SÖKES] 3rd Fleet

Startat av Wes, 10 september 2024 kl. 19:44:57

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Wes

Fredrik H

Citat från: Wes skrivet 10 september 2024 kl. 19:44:57Jag söker efter
3rd Fleet: Modern Naval Combat in the North Pacific, Caribbean, and Atlantic Oceans (1990)

Finns det någon godhjärtad själ som är beredd att sälja sin kopia?

Hm, svår fråga. Det såg ju kul ut när ni spelade, men det har inte spelats på länge. Det finns ett par andra pucklar också; alla mina Fleet-spel är potentiellt delvis blandade (jag skulle aldrig sälja dem, liksom OCS :P ) och de finns på landet. Är du taggad på ett kit med 2nd, 7th, 5th och 3rd Fleet kan jag känna efter.

Godhjärtad är väldigt tveksamt.

Det finns också en The General med 7th-fleet-bilden som omslag, det numret vill du nog ha. Jag kanske har den tidningen någonstans. Jag har uppenbarligen mer prylar än ordning. Finns här:

https://archive.org/details/GeneralMagazineVol27i2/mode/2up

Wes

Citat från: Fredrik H skrivet 10 september 2024 kl. 21:53:09Det finns också en The General med 7th-fleet-bilden som omslag, det numret vill du nog ha. Jag kanske har den tidningen någonstans. Jag har uppenbarligen mer prylar än ordning. Finns här:

https://archive.org/details/GeneralMagazineVol27i2/mode/2up

Just den har jag faktiskt. Men det ska finnas en annan med expansion till 2nd Fleet som tar med fransmännen.

Du kan tänka på saken men det känns som att de har ett affektionsvärde för dig. Jag kan sortera upp blandningen och du kan behålla 2nd Fleet i alla fall.

jerry

Hej Wes..... jag kollar ikväll jag tror jag har ett ex liggandes
I så fall är det i princip ospelat, men säkert punchat
Hittat ny lokal, nu spelas 3 days of gettysburg third edition

jerry

3rd Fleet: Modern Naval Combat in the North Pacific, Caribbean, and Atlantic Oceans (1990)

Ledsen , men spelet såldes nog för något år sedan .......
Hittat ny lokal, nu spelas 3 days of gettysburg third edition

Wes

Citat från: jerry skrivet 11 september 2024 kl. 17:52:35Ledsen , men spelet såldes nog för något år sedan .......

Trist.  :(

Micke G

Jag har alla i serien och just 3rd Fleet har jag två ex utav. Måste kolla så att allt finns dock, risken är att det fattas delar i en av dom (eftersom jag införskaffade ytterligare ett).