Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

BCS: Inflection Point

Startat av Scipio, 25 januari 2025 kl. 11:56:12

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Scipio

Battalion Combat Series rör sig äntligen till östfronten, det här ser väldigt intressant ut!

"Randomization is too important to be left to chance"

Micke G

Ja, detta är ett auto-köp för mig. Tror det kan bli det bästa BCS-spelet. Dessutom Chir River scenariot, Balck och 11. Pz Div... Kan det bli bättre  8)

tinG

Måste erkänna att jag inte kommer köpa ett enda Gamers spel till förrän de byter grafik.

Det här är fulare än stryk

:cry:
Never interrupt your enemy when he is making a mistake.
-- Napoleon Bonaparte

Scipio

Citat från: tinG skrivet 28 januari 2025 kl. 12:39:31Måste erkänna att jag inte kommer köpa ett enda Gamers spel till förrän de byter grafik.

Men Gamers-spel har ju alltid varit exakt så här fult.  :o

tinG

Citat från: Scipio skrivet 28 januari 2025 kl. 12:42:18Men Gamers-spel har ju alltid varit exakt så här fult.  :o

Precis, och jag har tröttnat, speciellt på östfrontspelen.

Samma grafik sen 1997

Bara lockats av ökenspelen där de sista två jag skaffat var Tunisia II och Brazen Chariots.  :P
-- Napoleon Bonaparte

Fredrik H

Citat från: Scipio skrivet 28 januari 2025 kl. 12:42:18
Citat från: tinG skrivet 28 januari 2025 kl. 12:39:31Måste erkänna att jag inte kommer köpa ett enda Gamers spel till förrän de byter grafik.

Men Gamers-spel har ju alltid varit exakt så här fult.  :o

Det är lite av problemet. Dom ser bokstavligen exakt likadana ut som Enemy at the Gates jag köpte 1994. Det är över trettio år sedan. Jag kan för mitt liv inte begripa varför. Salig Dean gjorde en grej av att vara först ut med datorgrafik etc. Det kanske var coolt då, men jag har pensionerat min vic64. Jag kommer säkert köpa det ändå, men grafiken är bedrövlig. Inte bara inte snygg, den är irriterande ful.

Scipio

Ja det är faktiskt en skandal!

Med tanke på att MMP tar typ dubbelt så bra betalt som GMT för sina spel så kunde man tycka att dom skulle ha råd med en anständig grafiker till The Gemers spelen.

Med det sagt så kommer jag ändå köpa det.   :oops:

Jimmie

Förbeställt!
Kanske dags att spela lite BCS... Har bara läst regelboken och tyckt det varit intressant. Resterande spel står på hyllan och samlar damm.  :oops:

Vågar man erkänna att man är en av dem som faktiskt gillar grafiken på kartorna och brickorna i The Gamers spelserier? Är något avslappnande med dem för mig, haha.

tinG

Säg tilll om ni behöver motståndare...
:oops: :P

Shoppar generellt väldigt lite spel nu för tiden... livs- & spelkriser kommer sällan ensamma
-- Napoleon Bonaparte

Scipio

Citat från: tinG skrivet 28 januari 2025 kl. 18:12:27Säg tilll om ni behöver motståndare...
:oops: :P

Till, så fort det kommit!   :up:

Citat från: tinG skrivet 28 januari 2025 kl. 18:12:27Shoppar generellt väldigt lite spel nu för tiden... livs- & spelkriser kommer sällan ensamma
Nä tråkigt nog så går dom hand i hand.
Men från någon som gått igenom sin beskärda del med kriser så landar man på fötterna efter ett tag, och spel dom kommer man alltid tillbaka till förr eller senare.

Micke G

Haha... Ja, The Gamers har alltid haft en ruskigt ful grafik, det gäller kartor, brickor, regler och player aids. Dyra är dom också, har för mig att dom försvarar det med att spelen tillverkas i USA. Dock köper jag bara BCS numera, inte alla dock.

Engelbrekt

Tycker grafiken är funktionell, men lite oinspirerad ja. De vågar inte ändra saker pga Deans spöke.
På bordet nu: BAR, BCS och Nevsky.

jerry

Gillar faktiskt både kartan o brickorna till "a frozen hell" annars är dom ruskigt fula, ja .......
Nu spelas WIF på 5 pers samt red barricades på 2 man
Empires in arms kollapsade

Micke G

Jag tänkte förbeställa detta, dock har jag aldrig gjort det via MMP utan har alltid väntat tills det kommer till butik här hemma. MMP är väldigt dyr på frakt, någon som vet om tullmongo fortfarande lägger sina giriga händer på paketen?

Skulle man inte kunna gå ihop och beställa flera stycken?

Scipio

För mig så har tyvärr tullmongo varit nära på hundraprocentiga på senare år.   :x

Citat från: Micke G skrivet 14 februari 2025 kl. 20:35:40Jag tänkte förbeställa detta, dock har jag aldrig gjort det via MMP utan har alltid väntat tills det kommer till butik här hemma. MMP är väldigt dyr på frakt, någon som vet om tullmongo fortfarande lägger sina giriga händer på paketen?

Skulle man inte kunna gå ihop och beställa flera stycken?