Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Köp och sälj inför FF

Startat av Fredrik H, 14 februari 2025 kl. 22:54:29

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Fredrik H

Jag orkar inte lista de 100+ spel jag egentligen borde sälja, men jag tror att spelet I, Napoleon från GMT kommer att gillas bättre av någon annan, det är ju rätt nytt. Jag ska inte köpa solitärspel tydligen. Det är sleevat och spelat en gång. Kanske 400 är rimligt? Jag tar isf med det till Rimforsa.

Sen letar jag eventuellt efter Gallipoli 1915 från GMT. Spelet verkar rätt bökigt, men min inre masochist vill väl jaga turkar eller nåt. Råkar ni sitta på det och inser det rimliga i att det aldrig kommer att spelas kan ni säga till.

Sen säger jag som Multing, letar ni efter något speciellt så skicka ett pm. Jag har många hundra spel jag aldrig kommer hinna spela innan jag slår i kaklet, vill någon spela dem är det bättre än att de står här.   

tobias

Jag kan avlasta I, Napoleon från dig!
/Tobias
Anpassa - Improvisera - Kringgå

Fredrik H

Johan G

Har du Labyrinth GMT och nån expansion?

Fredrik H

Citat från: Johan G skrivet 17 februari 2025 kl. 10:57:23Har du Labyrinth GMT och nån expansion?

Tyvärr inte, mer av en hex-gubbe.

BjornH

Fredrik H

Citat från: BjornH skrivet 17 februari 2025 kl. 22:19:30Har du None but Heroes?

Ja, men jag trodde du hade det. Vi kan höras om det.

trs62

(liten trådkapning)

Jag har GMT Labyrinth (med expansionerna) till salu.

Intresserad?
Kan ta med till FF eller upphämtning vid Telefonplan.

Johan G

Citat från: trs62 skrivet 18 februari 2025 kl. 13:32:50(liten trådkapning)

Jag har GMT Labyrinth (med expansionerna) till salu.

Intresserad?
Kan ta med till FF eller upphämtning vid Telefonplan.

Mycket gärna. Gått och önsketänkt att jag kanske hinner tillfriskna och att det var nån vanlig förkylning, men insett att jag fått influensa eller nåt och får avboka. Vi kan väl höras om hämting framåt veckan efter påsk, då jag nog är i Stockholm nästa gång.