Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Friendly Fire XVII • 1/10 - 5/10 2025 • DISKUSSIONSSTRÅD

Startat av Rydfalk, 25 februari 2025 kl. 17:37:15

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

ErikLj

KG Erik är utrustad och klar. Marschen söderut från Gävle har påbörjat. Mellanlandning i Uppsala för jobb och sen Linköping. Eta torsdag förmiddag

Alea refertae sunt

Scipio

"Randomization is too important to be left to chance"

Scipio

BjornH

Scipio

Johan G

Bussen till stan och promenaden till station går 5:15, men är tidig ibland, åtminstone på dagen. Bäst att stå där 5:05 eller nåt sånt.

Ser fram emot helgen, trots att jag inte träffat nån av er tidigare. Det ser kul ut att se de spel som kommit upp på borden redan - blir nyfiken på förlora kriget som Tyskland-spelet och definitivt Time of Troubles.

Rydfalk

"Hoppas det regnar i sommar!"

BjornH

Citat från: Johan G skrivet  1 oktober 2025 kl. 19:44:28Bussen till stan och promenaden till station går 5:15, men är tidig ibland, åtminstone på dagen. Bäst att stå där 5:05 eller nåt sånt.

Ser fram emot helgen, trots att jag inte träffat nån av er tidigare. Det ser kul ut att se de spel som kommit upp på borden redan - blir nyfiken på förlora kriget som Tyskland-spelet och definitivt Time of Troubles.

Visst var det du som kom förbi mitt hus och plockade upp spel i våras? Så vi har ju nästan träffats!

Johan G

Citat från: BjornH skrivet  1 oktober 2025 kl. 21:36:02
Citat från: Johan G skrivet  1 oktober 2025 kl. 19:44:28Bussen till stan och promenaden till station går 5:15, men är tidig ibland, åtminstone på dagen. Bäst att stå där 5:05 eller nåt sånt.

Visst var det du som kom förbi mitt hus och plockade upp spel i våras? Så vi har ju nästan träffats!
Jo, men det stämmer. Ska bli kul att ses "igen". Första utmaningen att vakna i tid avklarad i alla fall, så förhoppningsvis ska väl resten bara gå av sig själv.

Midisfi

Citat från: Scipio skrivet 29 september 2025 kl. 14:24:14
Citat från: Andreas Lundin skrivet 29 september 2025 kl. 14:17:43Okej, nu när det är klart att jag åker. Vad ska man spela? Ska jag bara vänta på att bli inbjuden till något parti eller ska jag föreslå något för oss få som inte redan har något att lira?
På lördag så håller jag i ett parti "Great Northern War Battles: Helsingborg 1710".
Det finns i skrivande stund tre lediga platser ifall du vill uppleva / lära om SNK och karolinsk stridsteknik.

Du kan anse dig inbjuden!  :D
Should I switch from ToT to Helsingborg and make this a GNWB-only weekend?

Mikko

thermopylai

"För övrigt anser jag att Ryssland bör förstöras."

Scipio

Den första omgången Time of Troubles.
Den falske Dmitry ser lömsk ut    :)

20251002_120330.jpg

Scipio

Citat från: Midisfi skrivet  2 oktober 2025 kl. 09:55:11Should I switch from ToT to Helsingborg and make this a GNWB-only weekend?
Yes that can be an option. Lets look into it tomorrow   :)

Delirium

Empires in Arms
Civil War
(Är det 90-tal igen??)