Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

avatar_jerry

Wild blue yonder

Startat av jerry, 13 november 2025 kl. 21:53:43

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

jerry

Hejsan ...
Jag har en del spel/titlar, i den gamla serien "Rise of the luftwaffe"

Det finns ju sedan några år tillbaka "wild blue yonder" hur pass komplett är detta jämfört med alla de gamla månne ?

Eller finns det utbyggnadsspel till Wild blue yonder också ....??
Nu spelas third World war (gamla utgåvan)samt red barricades i vår lokal, förbereder tvåmanna wif

Elias Nordling

Jag har för mig att polackerna saknas i WBY, så det är inte lika heltäckande som ROTL med expansioner, men en del ändringar och nya kampanjer.
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

jerry

Citat från: Elias Nordling skrivet 14 november 2025 kl. 08:27:48Jag har för mig att polackerna saknas i WBY, så det är inte lika heltäckande som ROTL med expansioner, men en del ändringar och nya kampanjer.

Aha... tackar, ja grafiken är ju en aning trevligare, men då får man nog mer om man kör på de gamla lådorna.
Fast det är nog OLIKA grafik dessvärre, tror att ex. ZERO har nyare färggladare flygplan.
Nu spelas third World war (gamla utgåvan)samt red barricades i vår lokal, förbereder tvåmanna wif