Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

ASL-samling säljes

Startat av minke, 31 juli 2025 kl. 15:03:49

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

minke

Hej!

Efter många (småbarns)år då min ASL-samling stått och samlat damm tänkte jag nu pejla köp-intresset här. Då jag gärna säljer allt i en klump och det är väldigt mycket känns det opraktiskt att skicka. Allt finns i Umeå så om det skulle vara möjligt att hämta upp så hade det varit perfekt. En sådan lösning kommer att prioriteras. Går det inte så får vi fundera ut något bra sätt att skicka detta massiva lass.

Jag har lagt upp ett drive-dokument med allt som finns. Det är många grundmoduler, nya och äldre HASLs, journals, action packs och en del 3PP. De flesta grundmoduler är sorterade i 2st RAACO-lådor med "standard"-ASL-insatserna från Trojan games. Counters är klippta  (dock ej med OCD-noggrannhet ska tilläggas).

Pris? Svårt! Kom med ett bud. Jag har dålig känsla för vad det kan vara värt då jag varit ute ur hobbyn så länge. Men om någon är seriöst intresserad ska jag kolla på det. Har någon en känsla för värdet får ni gärna tipsa här i tråden.

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1LsdyEOPZClPBX0iR_6yV3Bp00JHvVmoPJVG5gTE9KtM/

Det finns fler bilder (allt är inte med på dessa nedan), och jag kan givetvis fixa specifika på begäran.

(Inlägget finns på Facebook och på ett annat, mer ASL-inriktat forum)

Scipio

Jättefin samling som ser ut att vara i fint skick.
Perfekt för någon som vill ge sig in på ASL att börja med helt klart med många fina moduler.

Säljer du det som en klump så kan du kanske räkna med att få ut 25% - 40% av vad du kan få om du säljer allt styckvis.
Men det är ju jättemycket mer jobb då såklart.
"Randomization is too important to be left to chance"

minke

Ja - tanken är att det vore perfekt för en som just startat med ASL. Har kontakt med en sådan som visat intresse så det kan vara sålt inom kort.

Vemodigt och lite skönt på samma gång. Många roliga timmar har spenderats med denna papp-samling :) hoppas den kan gå vidare och spelas tills trycksvärtan nötts bort från kartor och counters!

minke