GMTDefiance: 2nd Russo-Ukrainian War 2022-? Volume 1: Miracle on the Dnipro 2022

Startat av EvilSpook, 31 december 2025 kl. 10:51:07

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 Gäster tittar på detta ämne.

EvilSpook

Dags att skapa en tråd om Defiance kanske?
Boardgamegeek
GMT

Charlie Dunka har tjatat hela hösten om spelet och nu är det i det närmaste klart.
Det är D B Dockter och Mark Herman som konstruerat det, den senare känd för Gulf Strike systemet.

Det börjar se riktigt lockande ut.
//EvilSpook

jerry

Vad kan man vänta sig i form av tull o fraktavgifter så man inte sätter kaffet i vrångstrupen......
Nån som kan tänkas uppskatta
pris-påslaget ......?
Nu spelas WIF på 5 pers samt red barricades på 2 man
Empires in arms kollapsade

Scipio

Citat från: jerry skrivet  6 januari 2026 kl. 14:55:33Vad kan man vänta sig i form av tull o fraktavgifter så man inte sätter kaffet i vrångstrupen......
Nån som kan tänkas uppskatta
pris-påslaget ......?
Det brukar inte vara så farligt, det som jag köper på P500 brukar sluta upp i att kosta inklusive frakt detsamma som det sedan kostar i de svenska butikerna, skillnaden är att jag får det lite tidigare och att jag stödjer GMT direkt.
"Randomization is too important to be left to chance"

Jimmie

P-500 från GMT skickas till Europa och sedan vidare till kund, så du får en fraktavgift när du lägger beställningen. Ska inte bli någon tull på det därefter.

Edit: Vill tillägga att du måste så klart välja EU-friendly shipping bland alternativen!

jerry

Låter spännande ....
Är det bara GMT som kör EU-friendly ..?
Är mycket sugen på ett par compass games spel också som är på orepresenterade o ett som bara säljs från usa (st lô)
Nu spelas WIF på 5 pers samt red barricades på 2 man
Empires in arms kollapsade

Jimmie

Har tyvärr dålig koll på om någon annan erbjuder liknande fraktaservice. Alla mina senaste P-500 har varit från GMT och MMP. MMP erbjuder det inte.

Är det någon som har boktips för att fördjupa sig lite mer i Ukraina-konflikten? Har några av Helions Europe @ War häften, vilka jag tycker är bra.