Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

avatar_Rydfalk

Friendly Fire XIX • 23/9 - 27/9 • DISKUSSIONSTRÅD

Startat av Rydfalk, 23 februari 2026 kl. 17:06:15

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Rydfalk

Då var vi igång igen! Längre kan man inte vänta...  8)

Detta är de rum (enkel/dubbel/twin) som just nu är bokade och jag ska stämma av med Rimforsa i augusti.
Onsdag 15 rum
Torsdag 25 rum
Fredag 35 rum

Lycka till med bokningen!  :up:
"Hoppas det regnar i sommar!"

Scipio

"Randomization is too important to be left to chance"

Rydfalk

Ni som bokade igår... innan anmälningarna var släppta!  :evil:  :twisted:

...är naturligtvis förlåtna och jag lägger upp er också!  :up:  :D
"Hoppas det regnar i sommar!"

Rydfalk

Citat från: Rydfalk skrivet 23 februari 2026 kl. 17:06:15Detta är de rum (enkel/dubbel/twin) som just nu är bokade och jag ska stämma av med Rimforsa i augusti.
Onsdag 15 rum
Torsdag 25 rum
Fredag 35 rum

Vi kan öka antalet rum onsdag och fredag. Torsdagen är dock fullbokad på hotellet.
"Hoppas det regnar i sommar!"

rensarn

Kommer, alla dagarna.
PM skickat!
Rensarn

Rydfalk

Som vanligt är det ovanligt att jag bekräftar era anmälningar.

Istället kan ni kolla att anmälan kommit och att den ser rätt ut i informationstråden.
"Hoppas det regnar i sommar!"

Rydfalk

#6
Ännu finns rum kvar till alla kampanjer!

På onsdagen har vi 4 rum kvar, och jag kan boka fler.
På torsdagen finns 10 rum kvar och på fredagen 20 rum.
"Hoppas det regnar i sommar!"

Rydfalk

18... det borde ungefär vara hälften som nu har anmält sig :)
"Hoppas det regnar i sommar!"

Rydfalk

Flera delade rum! Det är bra!
Trots detta bara...
3 rum kvar från onsdag
5 rum kvar från torsdag
"Hoppas det regnar i sommar!"

Rydfalk

Försöker fixa fler rum till onsdagen dock är torsdagen en klart trångsektor då resten av hotellet är bokat.

1 rum kvar från onsdag
3 rum kvar från torsdag
"Hoppas det regnar i sommar!"

Rydfalk

#10
Onsdagsrummen är fullbokade!

Hoppas på ett till...

Ett kvar till torsdag och sedan är det fullt!

Gott om plats över helgen!
"Hoppas det regnar i sommar!"

Scipio

Det är en strykande åtgång av bokningarna!   :up:
"Randomization is too important to be left to chance"

Rydfalk

Yepp. Nytt rekord. Nästa gång får jag kolla antalet andra bokningar. Kanske börja kolla längre i förväg än ett och ett halvt år.
 
"Hoppas det regnar i sommar!"

Rydfalk

#13
Vi har ett (1) rum kvar onsdag - söndag eller torsdag - söndag!  :shock:  :D
Sen är veckan fullbokad! Gott om rum kvar till helgen!
"Hoppas det regnar i sommar!"

Rydfalk

Där kom Mats Edén och knep sista rummet onsdag - söndag! Därmed är Grand Campaign och Middle Scenario fullbokade!

Gott om platser från fredag i vår fantastiska Historical Campaign!

Vill du ha en längre kampanj?
  • Förtäta
    Hitta nån med ett rum och föreslå att dela rum. Rimforsa har gått om Twin-rum.
  • Reserv
    Sätt upp dig från fredag och sätt upp dig som reserv för onsdag och/eller torsdag
"Hoppas det regnar i sommar!"