Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

avatar_Rydfalk

Friendly Fire våren 27

Startat av Rydfalk, 26 februari 2026 kl. 09:43:57

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Jag föredrar ett Friendly Fire...

vecka 7
7 (63.6%)
vecka 8
7 (63.6%)
vecka 9
8 (72.7%)

Antal personer som röstat: 11

Omröstningen har avslutats: 12 mars 2026 kl. 09:43:57

Rydfalk

Ok, jag anar att jag behöver tänka mer på framtiden och på antalet rum som är tillgängliga.
Vecka 8 som just nu är bokad delar vi traditionsenligt med FMV. Precis om denna är höst är då torsdagen en trång sektor.
Det visar sig nu att hotellet är tomt v. 7 och v.9, 43 lediga rum. Jag planerar därför en flytt till endera vecka (förlåt David...  :cry: ). Åsikter om veckorna för er som har långsiktiga planer? Låter pollen gå upp till två veckor men kan avsluta den innan.
"Hoppas det regnar i sommar!"

Rydfalk

Ja, det var ett väldigt tydligt resultat... not.

Då vi bara har 13 rum från onsdag - torsdag (vi delar med FMV som vanligt) känner jag mig nödgad att försöka flytta evenemanget till v.9. Min tanke är att boka upp:

Onsdag - söndag 20 rum (totalt 20 rum)
Torsdag - söndag 10 rum (totalt 30 rum)
Fredag - söndag 5 rum  (totalt 35 rum)

Oftast kan man öka antalet rum för helgen.
"Hoppas det regnar i sommar!"

David Sunnergren

Citat från: Rydfalk skrivet  9 mars 2026 kl. 19:57:46Ja, det var ett väldigt tydligt resultat... not.

Då vi bara har 13 rum från onsdag - torsdag (vi delar med FMV som vanligt) känner jag mig nödgad att försöka flytta evenemanget till v.9. Min tanke är att boka upp:

Onsdag - söndag 20 rum (totalt 20 rum)
Torsdag - söndag 10 rum (totalt 30 rum)
Fredag - söndag 5 rum  (totalt 35 rum)

Oftast kan man öka antalet rum för helgen.

Trist

Rydfalk

Citat från: David Sunnergren skrivet  9 mars 2026 kl. 21:22:48
Citat från: Rydfalk skrivet  9 mars 2026 kl. 19:57:46Då vi bara har 13 rum från onsdag - torsdag (vi delar med FMV som vanligt) känner jag mig nödgad att försöka flytta evenemanget till v.9...

Trist

Ja, jag förstår verkligen.  :cry:  :shock:

Men, 13 rum när vi fick 25 uppbokade nu på bara några dagar kändes för lite...
"Hoppas det regnar i sommar!"