Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Bortskänkes

Startat av Fredrik H, 23 augusti 2026 kl. 20:38:04

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 3 Gäster tittar på detta ämne.

Fredrik H

Jag har ett antal hundra spel jag aldrig kommer hinna spela, så planen är långsam avyttring. Nedanstående spel bortskänkes med ett par förbehåll.

1. Jag vill inte att man tar ett spel för att sälja det direkt. Jag bryr mig inte om ni vill spela det eller om ni äntligen får testa att bada med brickor och kartor, men jag vill inte att man försöker tjäna pengar.

2. Jag orkar inte skicka spel. Dom finns i Barkarby i norra Stockholm och jag jobbar på Kungsholmen. Kanske kan jag få någon att ta med spel till FF, men jag har inte kollat det i nuläget.

Scipio

No Trumpets, No Drums skulle jag jättegärna hugga på, jag har varit nyfiken på det i många år nu.
Jag kan erbjuda många öl och konversationer om krigsspel som aldrig verkar ta slut i utbyte på ett framtida FF.   :mrgreen:
"Randomization is too important to be left to chance"

Fredrik H

Citat från: Scipio skrivet 23 augusti 2026 kl. 20:51:15No Trumpets, No Drums skulle jag jättegärna hugga på, jag har varit nyfiken på det i många år nu.
Jag kan erbjuda många öl och konversationer om krigsspel som aldrig verkar ta slut i utbyte på ett framtida FF.   :mrgreen:

Jag ska höra om Högberg kan tänka sig att bli något av en baglady och släpa på spel.

Strv102r

Där finns ju flera intressanta spel! Som jag redan har...
Ola Palmquist. Spelar nu:  Revolution Games Red Typhoon, ATOs Circle of Fire; därefter The Siege of Cholm, Legions Demyansk Shield, GMT Barbarossa; Crimea  och kanske Barbarossa, Army Group North.  Som sidoprojekt, lite till och från, AHs Squadleaderserie och GMTs The Hunters.

P-O Jönsson

Kan tänka mig Carthage
Försöker lära mig Fighting Wings: Whistling Death
Mitt uppe i:Lbd Lutzen och CG II i Valor of the Guards

Eranthis

Hej! Jag jobbar också på Kungsholmen, så lätt att möta upp. Jag är nyfiken på Holy Roman Empire, Piercing the Reich och The Most Dangerous Time. Kommer definitivt inte att sälja vidare, det här är roliga teman!

ErikLj

Lodz 1914 vore kul.  Ska till FFdL. Annars någon gång i framtiden när jag är i Stockholm

Erik