Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Kortställ

Startat av BigPapaBear, 2 maj 2006 kl. 17:15:26

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 3 Gäster tittar på detta ämne.

BigPapaBear

Ok, ska försöka förklara tydligt här...

Är på jakt efter små söta ställ som man kan placera korten i när man spelar CDG:s. Har för mig att de finns i bl.a. Memoir '44. Är ni med på vad jag menar? Så man slipper hålla i korten och istället kan glo på dem stående...
En mycket bitter liten man.

A F

Du menar alltså sånna små stativ som håller en gubbe i exempelvis Drakborgen på benen?

BigPapaBear

Nej, mer som ett litet rack som håller typ 4-5 kort.

http://www.boardgamegeek.com/image/96587

Brain

Vad sägs om att plundra ett Alfapet?
Borde räcka ifall inte korten är för höga. Annars torde en trälist med en skåra i räcka

EDIT: Blev bara tvungen att pröva att göra ett i Foamboard (eller vad det nu heter). Fungerade bra ifall man inte aktivt försökte välta den. Har bilder men hur lägger man upp dom i detta forumet då???
[/img]
Tomas Davidsson
Borås

tomas.davidsson@armagedon.se

Holmgren

Citat från: "Brain"Har bilder men hur lägger man upp dom i detta forumet då???[/img]

Efter ett .
Det var inte bättre förr, det är nu det är sämre!

BigPapaBear

Brain: Det skulle vara spännande att se hur du har gjort.

Brain

Edit: Får det inte att funka just nu.....
Skall jobba mer på det

Edit2: Så där nu gick det. Samma gamla fel som vanligt, jag råkar skriva stor bokstav på ett ställe och liten på ett annat
Tomas Davidsson
Borås

tomas.davidsson@armagedon.se

A F

Citat från: Brain

HEJ BRAIN!!

:lol: [/b]

Elimää

Citat från: "Brain"EDIT: Blev bara tvungen att pröva att göra ett i Foamboard (eller vad det nu heter). Fungerade bra ifall man inte aktivt försökte välta den.

Det är så skönt när man tycker man är supernörden att någon på forumet får en att känna sig som en vanlig svensson ;)
blupp eller bly?

V2 diorama group, Sweden
Micro][/url]