Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Spel säljes..

Startat av Daniel*U2*, 26 maj 2006 kl. 09:16:36

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Daniel*U2*

Många nya spel på ingång och jag måste prioritera samlingen...har inte överdrivet mycket plats om inte lägenheten ska se ut som en spelsamling

Jag hoppas du finner något av intresse!

OCS Korea (nytt skick!)
OCS DAK2 (nytt skick!)
OCS Tunisien (50% punched, fint skick!)

Bud för varje spel eller alla 3 för 1400kr

TCS Matanikau (punched och i fint skick) 75kr

Flying Colors (GMT, 98% unpuched, fint skick!) 200kr

The Burning Blue + Downtown (GMT, nytt skick!) 650kr för bägge!

Hela SL samlingen (fint skick) 400kr

Andreas Lundin

Citerahar inte överdrivet mycket plats om inte lägenheten ska se ut som en spelsamling

:D

Jag har samma problem. eller liknande problem. Jag har iofs inget emot att min lägenhet ser ut som en spelsamling. Däremot kan man säga att min "omgivning" har bestämda åsikter om just denna lägenhet/spelsamling...

Tidigare hade jag mina spel i en gammal köksoffa (under lockent), men den blev snart för liten. Sedan bokhyllorna i sovrummet. Men nu är de också fyllda till bredden. Det är ju inget kul att behöva stoppa upp spelen på vinden, för då kan man inte "spontan-ta-fram-dem-och-beundra-dem"...

F.ö. är jag intresserad av SL-samlingen... Vad tror du det kan springa iväg på i frakt?
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

Daniel*U2*

Andreas,

Jag skickar ett PM lite senare...

Följande spel är tagna:

Downtown + Burning Blue

Flying Colors

Kesselring

Skulle vara MYCKET intresserad av G.I. men jag misstänker att du vill sälja hela paketet...

(Ångrar fortfarande att man sålde allt en gång i tiden, ett elände att komplettera)

gangsterpaul

men är det ingen spelsamling då :?