Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Sydcon

Startat av sfclinken, 8 juni 2006 kl. 13:22:33

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

sfclinken

Kamrater,

Enligt vad jag kan tyda så är Sydcon planerat till 4-6 Augusti. Dock är informationen minst sagt sparsam på www.sydcon.se .

Någon som kan tänka sig vara medarrangör så kan vi kanske få till ett Krigsspelsrum på Sydcon också.
GMY Peter

"Though I fly through the Valley of the Shadow of Death, I will fear no Evil for I am at 80 000 feet and climbing...  www.sleddriver.com "

A F

Citat från: "sfclinken"Kamrater,

Enligt vad jag kan tyda så är Sydcon planerat till 4-6 Augusti. Dock är informationen minst sagt sparsam på www.sydcon.se .

Någon som kan tänka sig vara medarrangör så kan vi kanske få till ett Krigsspelsrum på Sydcon också.

Kommer att vara där, men har nog fullt upp med mitt.

sfclinken

Jag har iallafall anmält det som arrangemang. Support uppskattas men oavsett så blir det av. Kommer antagligen inte ha samma digra utbud som på Gothcon/Lincon/Borcon men kommer kunna få låna lite "demospel" från den lokala butiken. Komplett lista kommer senare....
GMY Peter

"Though I fly through the Valley of the Shadow of Death, I will fear no Evil for I am at 80 000 feet and climbing...  www.sleddriver.com "

A F

Citat från: "sfclinken"Jag har iallafall anmält det som arrangemang. Support uppskattas men oavsett så blir det av. Kommer antagligen inte ha samma digra utbud som på Gothcon/Lincon/Borcon men kommer kunna få låna lite "demospel" från den lokala butiken. Komplett lista kommer senare....

Lär komma ner med en stor bil occh kan ta in förbeställda spel. Känner en massa skogstokiga kvinnor i Malmö. Det är nära till KBH.

Vi fixar.

:up:

Andreas Lundin

Blir det krigsspelsarr på Sydcon kommer jag garanterat! Here I Stand i repris?
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

Scipio

Det ser ut som datumet kan fungera så jag dyker gärna upp.

Får fundera lite på vad man skulle kunna köra där nere men HIS vore iofs roligt att prova.
"Randomization is too important to be left to chance"

sfclinken

Citat från: "Andreas Lundin"Blir det krigsspelsarr på Sydcon kommer jag garanterat! Here I Stand i repris?

HIS låter strålande  :up:

Har ju tyvärr inte det själv (ännu) men det låter kalas!
GMY Peter

sfclinken

Detta kommer jag ha med i nuläget. Förhoppningsvis kommer jag anskaffa lite fler som passar in tills det är dags.

Hoppas att någon kanske kan bidra med att låna ut lämpligt spel som passar om ni kommer närvara på konventet. Mångfald är bra och som sagt, min samling är inte så storväxt ännu..

Paths of Glory
Britannia
History of the World
Third Reich
Imperium Romanum II
Thirty Years War
Von Mansteins backhand blow
WiF
Flight Leader
Napoleon (AH)
Blood Royale
Russian Front
Empire
Tunisia
Actric Storm
Europe Aflame
B-17 Queen of the skies
Memoir 44
Squad Leader
Naval War

:ultra:
GMY Peter

unic

Blir det krigsspelsrum på SydCon kommer jag, och kan ta med mig spel.

sfclinken

Citat från: "unic"Blir det krigsspelsrum på SydCon kommer jag, och kan ta med mig spel.

Jag har anmält Krigspelsrummet. Har dock inte fått svar från dom än. Men blir det Sydcon så blir det Krisspelsrum det är ett som är säkert.
GMY Peter

sfclinken

Ok, sitter med den slutliga anmälan nu eftersom jag försvinner till Spanien i 3 veckor på Måndag. Om ni känner för att stå som medarrangörer så maila eller pm'a mig senast söndag. Det jag behöver är "standard info" som tel, persnummer adress mm. Antar att man som arrangör får fritt inträde :twisted:  och kanske till och med en kopp fritt kaffe....

Support uppskattas och som sagt det enda krav man har som arrangör är att.....guida nybörjare och framförallt....... SPELA!  :up:

Join Sydcon Krigsspelsrum nu!
GMY Peter

Scipio

Citat från: "sfclinken"Ok, sitter med den slutliga anmälan nu eftersom jag försvinner till Spanien i 3 veckor på Måndag. Om ni känner för att stå som medarrangörer så maila eller pm'a mig senast söndag. Det jag behöver är "standard info" som tel, persnummer adress mm. Antar att man som arrangör får fritt inträde :twisted:  och kanske till och med en kopp fritt kaffe....

Support uppskattas och som sagt det enda krav man har som arrangör är att.....guida nybörjare och framförallt....... SPELA!  :up:

Join Sydcon Krigsspelsrum nu!
Är det spikat nu att det verkligen blir nåt SydCon av?
"Randomization is too important to be left to chance"

unic

Citat från: "sfclinken"Om ni känner för att stå som medarrangörer så maila eller pm'a mig senast söndag.
PM skickat.

A F

Citat från: "Scipio"Är det spikat nu att det verkligen blir nåt SydCon av?

Det skaa nog bli av. Däremot så har de ont om "rum" - låsbara sådana i alla fall.

sfclinken

Citat från: "Anders Fager"Det skaa nog bli av. Däremot så har de ont om "rum" - låsbara sådana i alla fall.

Exakt..Men vi håller tummarna. Dock är ju tidsaspekten lite sådär.... :x
GMY Peter