Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Sydcon

Startat av sfclinken, 8 juni 2006 kl. 13:22:33

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

A F

Citat från: "sfclinken"
Citat från: "Anders Fager"Det skaa nog bli av. Däremot så har de ont om "rum" - låsbara sådana i alla fall.

Exakt..Men vi håller tummarna. Dock är ju tidsaspekten lite sådär.... :x

Tidsaspekten?

sfclinken

Med tanke på att det ska gå av stapeln 4-6 Aug och hemsidan ser ut som den gör och att anmälningarna för arr. ska in nu så känns det bara som att man är sent ute.

Fast det är ju å andra sidan bara standard  :P  "Situation Normal"
GMY Peter

"Though I fly through the Valley of the Shadow of Death, I will fear no Evil for I am at 80 000 feet and climbing...  www.sleddriver.com "

A F

Citat från: "sfclinken"och hemsidan ser ut som den gör

Du menar looken som säger "Sydcon - Skånes ledande producent av Cement"???

sfclinken

Citat från: "Anders Fager"Du menar looken som säger "Sydcon - Skånes ledande producent av Cement"???

:D  Dels det samt att informationen på sidan är minst sagt.....sparsam...
GMY Peter

"Though I fly through the Valley of the Shadow of Death, I will fear no Evil for I am at 80 000 feet and climbing...  www.sleddriver.com "

A F

Citat från: "sfclinken":D  Dels det samt att informationen på sidan är minst sagt.....sparsam...

Den där looken + de pretentiösa affischerna är Sydcons signum. Ungefär som att Lincons grej är hamburgare och duschar i nästa län. Och att Gothcons inofficiella logga är Flax, Tobias och Pär Danegärde som bär Anna i en bärstol.

CanuckWannabe

[quote="Anders Fager]. Ungefär som att Lincons grej är hamburgare och duschar i nästa län.[/quote]

Hmpf, nu ska vi inte överdriva, duscharna ligger "bara" i angränsande stadsdel.  :P

Börjar bli många konvent nu, men det blir nog bara Friendly Fire och Stockholm för min del, möjligen också konventet som inte heter Borcon.
In war it does not matter who is right. What matters is who is left.

Using statistics to define the truths that I want to believe in

A F

Citat från: "CanuckWannabe"Börjar bli många konvent nu, men det blir nog bara Friendly Fire och Stockholm för min del, möjligen också konventet som inte heter Borcon.

Båååårcons varande eler inte är (om jag fattat rätt) lite osäkert. Vet någon mer?

Brain

Citat från: "Anders Fager"Båååårcons varande eler inte är (om jag fattat rätt) lite osäkert. Vet någon mer?

Vad jag vet, som inte är särdeles insatt längre är:

1. Bäckäng bygger om vilket medför att det inte går att vara där
2. Det tittas på alternativa lokaler (vilket inte finns så många)

Mer är inte sagt vad jag vet. Var/vad det än blir har jag lovat att hjälpa till.
Tomas Davidsson
Borås

tomas.davidsson@armagedon.se

Delirium

Sydcon ska bli av, jag råkar vara bekant med arrangören och han är rätt slö men engagerad.

Björn
Europa Universalis, riktiga

Barbarossa: Arny Group North 2nd ed

A F

Citat från: "Brain"
Citat från: "Anders Fager"Mer är inte sagt vad jag vet. Var/vad det än blir har jag lovat att hjälpa till.

Kool. Ser fram mot vad ni än ställer till med.

sfclinken

Citat från: "Delirium"Sydcon ska bli av, jag råkar vara bekant med arrangören och han är rätt slö men engagerad.

Björn

Japp, nu har dom t.o.m fått upp info på hemsidan. www.sydcon.org

Krigsspelsrummet finns med.
GMY Peter

A F

Citat från: "sfclinken"Krigsspelsrummet finns med.

Hur bar du dig åt för att få dem att svara på brev? Bor du granne med dem?

sfclinken

Citat från: "Anders Fager"

Nästan
GMY Peter

A F

Citat från: "sfclinken"
Citat från: "Anders Fager"

Nästan

Då kan du ju be dem ringa mig nästa gång du möter dem på Konsum. Det är tre veckor kvar och jag vet fortfarande int om vi ska dit.

Scipio

Rollspelen har dött! Leve rollspelen!

Kikade på SydCons hemsida och kunde inte hitta ett enda rollspelsarrangemang förutom rollspelsbaren.
Kan det vara så att krigsspelshobbyn har överlevt rollspelen till slut...   :D
"Randomization is too important to be left to chance"