Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Krigsspel säljes

Startat av robopants, 19 november 2006 kl. 11:50:04

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

robopants

Alla skepp utom ett eller två är omålade. Några är kvar på "sprue'n" och de som är målade är bara grundade med svart. När jag köpte spelet fattades ett skep och då köpte jag två sprues på ebay. Jag vill nog ha 450:- inkl porto. Det är köpt nytt och spelat 2-3 ggr.

Elimää

Citat från: "robopants"Alla skepp utom ett eller två är omålade. Några är kvar på "sprue'n" och de som är målade är bara grundade med svart. När jag köpte spelet fattades ett skep och då köpte jag två sprues på ebay. Jag vill nog ha 450:- inkl porto. Det är köpt nytt och spelat 2-3 ggr.

Ja det är taget, jag såg på geeken att du ville bli av med deadlands rail wars, vad skulle du vilja ha för det och vad är skicket på figurer och sådant där, om du nu har kvar det?
blupp eller bly?

V2 diorama group, Sweden
Micro][/url]

robopants

Jag får kolla nogrannare imorgon men Deadlands är i bra skick och jag har påbörjat målningen av figurerna (typ brunt på hattar, boots osv). Det är komplett och aldrig spelat. Det kan jag sälja för 200:- inkl en expantion till rollspelet som jag fick på köpet (tror det heter Doomtown eller nått).

Elimää

Citat från: "robopants"Jag får kolla nogrannare imorgon men Deadlands är i bra skick och jag har påbörjat målningen av figurerna (typ brunt på hattar, boots osv). Det är komplett och aldrig spelat. Det kan jag sälja för 200:- inkl en expantion till rollspelet som jag fick på köpet (tror det heter Doomtown eller nått).

Jag köper silent death och deadlands utav dig, deadlands får bli julklapp till brorsan han är ju helt sålt på detta (rollspelet då) och jag borde hinna måla upp figurer och göra lite annat till jul :)

Betalar imorgon om du skickar pm med kontouppgifter...
blupp eller bly?

V2 diorama group, Sweden
Micro][/url]

robopants

Silent Death och Railwars är sålt!

Elimää

Citat från: "robopants"Silent Death och Railwars är sålt!

Tack för en god affär, snabbt ordnat och bra packat!
blupp eller bly?

V2 diorama group, Sweden
Micro][/url]