Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Aide de camp

Startat av jerry, 17 december 2006 kl. 19:03:13

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

jerry

Hej

Har precis läst lite om "aide de camp" från GMT, någon som har erfarenhet??

jerry
Nu spelas third World war (gamla utgåvan)samt red barricades i vår lokal, förbereder tvåmanna wif

Andreas Lundin

Jag har ingen erfarenhet av ADC, men ser ingen mening med det när både VASSAL och Cyberboard är gratis...
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

Andreas Lundin

Är det någon som fattar varför någon skulle vilja välja ADC framför VASSAL eller Cyberboard? Jag förstår det då inte. Skiljer sig funktionaliteten så mycket att man vill spendera hundratals spänn på ADC när man kan få det andra utan ett öre?
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

tinG

Citat från: "Andreas Lundin"Är det någon som fattar varför någon skulle vilja välja ADC framför VASSAL eller Cyberboard? Jag förstår det då inte. Skiljer sig funktionaliteten så mycket att man vill spendera hundratals spänn på ADC när man kan få det andra utan ett öre?

Tvärtom! ADC suger vad gäller användarvänlighet.  :down:
Det enda argumentet är möjligen att vissa tillverkare inte erbjuder CB/VASSAL-moduler till sina spel. Däremot har dom av oförståeliga skäl förbarmat sig över ADC....

ADC2 är INTE värt pengarna!
Never interrupt your enemy when he is making a mistake.
-- Napoleon Bonaparte

Andreas Lundin

Ja, ADC är och förblir ett enigma.