Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Triumph of Chaos

Startat av A F, 21 december 2006 kl. 11:04:15

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

A F

Har någon spelat det? Vill tycka det är ett viktigt och intressant spel, men kan inte bestämma mig.

Elias Nordling

>Har någon spelat det? Vill tycka det är ett viktigt och intressant spel, men kan inte bestämma mig.

Jag och PO har provat det. Det var intressant, men kändes inte klockrent, tyckte jag.
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

Elias Nordling

En sak till:

Developer: Paul Rohrbaugh.

A F

Citat från: "Elias Nordling"Paul Rohrbaugh.

Du skämtar?  :cry:

silversixx

Pratar vi ens om samma spel här? Eller finns det ytterliggare ett Triumph of Chaos utöver det som Clash of Arms har släppt?
Och det är inte Paul Rohrbaugh som har gjort det spelet...

A F

Citat från: "silversixx"Pratar vi ens om samma spel här?

Spelet är av någon som heter Dockter, typ. Det är bitvis jättsesnyggt och grafiskt inovativt och bitvis gyttrigt på klassiskt CoA-vis. Och PR har varit developer så kan man se fram mot ingen större konsekvens, slarv och lösa trådar. Trust me. Jag har developat honom.

P-O Jönsson

Från den gången jag och Elias spelade det så minns jag att det var mycket att hålla reda på, och väldigt fina bilder på alla marker och kort. Det var kanske aningen för mycket olika bilder, det var snyggt att ha gamla propaganda affisher på alla counters, men man visste inte riktigt vad allting var för nåt, och nerförminskade ifrån STORT format till strrax under frimärksstorlek så var det lite stimmigt...

Kan nog tänka mig att om man spelar spelet några gånger så att man kommer på alla trix så kan det vara riktigt roligt och intresant.
Försöker lära mig Fighting Wings: Whistling Death
Mitt uppe i:Lbd Lutzen och CG II i Valor of the Guards

A F

Citat från: "Peojon"Det var kanske aningen för mycket olika bilder, det var snyggt att ha gamla propaganda affisher på alla counters, men man visste inte riktigt vad allting var för nåt, och nerförminskade ifrån STORT format till strrax under frimärksstorlek så var det lite stimmigt...

Man ska nog tänka på det varje gång man ser en 13x13 mms krigsspelssbricka uppblåst till ett CD-fodrals storlek på Consimworld.

Elias Nordling

CiteraOch det är inte Paul Rohrbaugh som har gjort det spelet...

Nej, men han är developer för det...

A F

Citat från: "Elias Nordling"
CiteraOch det är inte Paul Rohrbaugh som har gjort det spelet...

Nej, men han är developer för det...

Och det är som sagt lite lustigt.