Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Nu kommer snart Tomten!!!

Startat av sfclinken, 24 december 2006 kl. 15:06:23

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

sfclinken

Och en hemlig källa säger att både Pax Romana och Downtown döljer sig i säcken.....

:lol:
GMY Peter

"Though I fly through the Valley of the Shadow of Death, I will fear no Evil for I am at 80 000 feet and climbing...  www.sleddriver.com "

Holmgren

Har du tillgång till denna, i normala fall konfidentiella, information på grund av att du och tomten i år är samma person?
Det var inte bättre förr, det är nu det är sämre!

sfclinken

Citat från: "Holmgren"Har du tillgång till denna, i normala fall konfidentiella, information på grund av att du och tomten i år är samma person?

Mmm...Min dotter avslöjade mig genom att hon upptäckte att tomten hade samma skor som pappa...
GMY Peter

"Though I fly through the Valley of the Shadow of Death, I will fear no Evil for I am at 80 000 feet and climbing...  www.sleddriver.com "

Holmgren

Citat från: "sfclinken"Mmm...Min dotter avslöjade mig genom att hon upptäckte att tomten hade samma skor som pappa...
Illa, mycket illa. Eller är hon så pass gammal att det är dags för henne att sluta tro på tomten?
Det var inte bättre förr, det är nu det är sämre!

Kemimutt

Ska man inte tro på tomten? Ljuger han ofta? Jag har alltid trott att han var snäll. man får väl ändå ta emot presenterna från honom?

sfclinken

Citat från: "Holmgren"
Citat från: "sfclinken"Mmm...Min dotter avslöjade mig genom att hon upptäckte att tomten hade samma skor som pappa...
Illa, mycket illa. Eller är hon så pass gammal att det är dags för henne att sluta tro på tomten?

Hon trodde hon visste vem tomten var. Hon var säker på att tomten "hette" Farfar. För han hade farfars skor förra året.....

Nu blev hon fundersam  :P
GMY Peter