Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Twilight Struggle

Startat av Erik, 9 januari 2007 kl. 07:57:40

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Erik

Vart har det här spelet tagit vägen? Gjorde dom inte ett nytryck alldeles nyligen, och nu verkar det vara slutsålt överallt?

Om någon ser ett ex som ligger och skräpar, så säg till...

Andreas Johnson

Solitär: Julian: Triumph before the storm, Last hundred yards

Med PO: Kiev to Rostov

Andreas Johnson

Förresten finns det att köpa på SF-bokhandeln i Stockholm också.

Erik

Citat från: "Andreas Johnson"Förresten finns det att köpa på SF-bokhandeln i Stockholm också.

Jaså? Jag måste sluta lita på deras hemsida, för där står det att det är slutsålt.

Tackar för upplysningarna. Dags för en ny inköpsrunda, mao.

Andreas Johnson

OK, men det kanske stämmer, det var före jul jag såg det där.

Erik

Citat från: "Andreas Johnson"OK, men det kanske stämmer, det var före jul jag såg det där.

Ah, nä sen dess har de sålt slut. Om de har fyllt på i lager så skulle det vara de senaste dagarna, jag var dit förra veckan.

A F

Citat från: "Erik"
Citat från: "Andreas Johnson"OK, men det kanske stämmer, det var före jul jag såg det där.

Ah, nä sen dess har de sålt slut. Om de har fyllt på i lager så skulle det vara de senaste dagarna, jag var dit förra veckan.

Twajlajt är slut hos GMT. Och slut hos UGG. Tokslut helt enkelt.

Erik

Citat från: "Anders Fager"
Citat från: "Erik"

Twajlajt är slut hos GMT. Och slut hos UGG. Tokslut helt enkelt.

Noble Knight som Andreas nämnde ovan i den här tråden påstår i alla fall att de har det, så jag beställde det därifrån, tillsammans med Shifting Sands. Vi får väl se om jag får nåt meddelande snart om att det egentligen inte fanns eller ej...

Elias Nordling

Jag tror inte att nytrycket har hunnit ut till butikerna än. Det var väl i december de tryckte det, och all frakt tar dubbelt så lång tid, minst, före och under julen.
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

Erik

Jag blev smått förbluffad över Noble Knights kundservice, och frågar mig om det verkligen kan vara så bra.

15:46 - kundkonto skapat.
15:49 - beställning bekräftad.
16:04 - spel skickade.

18 minuter.

:shock:

A F

Citat från: "Erik"Jag blev smått förbluffad över Noble Knights kundservice, och frågar mig om det verkligen kan vara så bra.

Aaron (obs, namedrop) har en brutalt bra butik.

Erik

Jag är officiellt impad.

Och glad att få tag i två spel jag är sugen på att spela.

Vvornth

Den gamla goda hobbybutiken i Uppsala kunde man beställa något från på eftermiddagen dag X och sedan ha en avi i sin brevlåda dag X+1.
Reporter: "What do you feel when you kill an insurgent?"
Operator: "Recoil"

Now Playing: Ftf - World In Flames, pbem - Here I Stand, Age of Renaissance

Erik

Citat från: "Vvornth"Den gamla goda hobbybutiken i Uppsala kunde man beställa något från på eftermiddagen dag X och sedan ha en avi i sin brevlåda dag X+1.

På den gamla goda tiden när dom fortfarande hade eget lager, va? Nu för tiden brukar det ta i runda slängar fyra veckor att få något från dom...

Andreas Johnson

Hittade en Against The Odds (Fortress Berlin) som var out of print men som fanns hos Nobleknight.