Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Hur man undviker försäljare

Startat av Doomfarer, 30 januari 2007 kl. 17:28:11

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Doomfarer

Kolla in länken hur man undviker jobbiga telefonförsäljare: http://howtoprankatelemarketer.ytmnd.com/

:up:
Paul H

Are you working dear
I hear from the other room
I lie and play on

Andreas Lundin

:D Länge sedan man hade så roligt måste jag säga!
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

Floxon T

:D  :D  :D  :D  :D

Guldkorn

magnus lindström

Eller som en bekant till farsan sa i 50-års åldern till en dörrförsäljare: "Mamma och pappa är inte hemma". En annan gång trodde han det var en bekant som plingade på så han sprang runnt huset med en yxa för att skoja, försäljaren kunde inte engelska så det blev en dråplig situation.

Scipio

Något bra, jag ringde genast Nix och såg till att ta bort min spärr där.    :up:
"Randomization is too important to be left to chance"

Andreas Lundin

Citeraringde genast Nix och såg till att ta bort min spärr där.

blev dom förvånade?
 :)
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

Scipio

Citat från: "Andreas Lundin"
Citeraringde genast Nix och såg till att ta bort min spärr där.

blev dom förvånade?
 :)
Ja den där inspelade växelrösten lät väldigt förbryllad, fick svara på frågor i stil med: "är du riktigt säker" och "är du riktigt säker på att du är säker" i säkert 5 minuter...  ;)
"Randomization is too important to be left to chance"

Doomfarer

Nästan så man tycker synd om den stackars försäljaren.  :D
Paul H

Are you working dear
I hear from the other room
I lie and play on

EvilSpook

Citat från: "magnus lindström".... så det blev en dråplig situation.
Själv minns jag ansiktsuttrycken på ett par Jehovas vittnen när de knackade på hos mig under studenttiden i Uppsala (Häng gud på stereon - och en T-shirt med en MiG-29 på - av en händelse). De började mumla lite om hur mycket elände som händer i världen och fumlade snabbt fram ett ex. av vakttornet. Min kommentar var :
"-Åhhh... coolt!!!! .. en Harrier!!!" - de vände på klacken och gick. 8)

//EvilSpook