Citat från: theeverything skrivet 7 juni 2026 kl. 12:47:21Vilket vackert rum för ätandet med de gröna väggarna, röda gardiner och det där fina fönstret! Väldigt passande för imperial elegy även om jag tolkar det från bilderna som att själva spelandet försiggick i ett annat rum.
Tack!
Jo, vi är väldigt nöjda och lyckliga över vår matsal/bibliotek. Ute på landet blir man lätt bortskämd med utrymmen så i år spelade vi i "Hobbyrummet",vid rollspelsbordet med bekväma sittplatser. Annars blir det "Spelrummet" som här för ett par år sedan med It Never Snows. Till och med samma spelare.

Har ingen planer på Lincon ennå, hvilken dag vil dere spille?
"