I väntan på hösten närmar sig nu LinCon!
Krigsspelsrummet Blipp kommer naturligtvis att finnas på plats!
Vi kör det vanliga och kanske något nytt. Vill du demonstrera något under konventet så ta gärna fram en A3-presentation och skriv ut så kan vi göra reklam! Samma sak om du vill sätta upp något visuellt monster!
LinCon-burgarna frestar inte som de gjorde för så nån tur för att fixa burgarersättning kommer att ordnas några av dagarna.
Om intresse finns kan vi ordna besök på något lokalt ölhak.
I närheten finns självfallet också Krigsspelrummet Figg med karoliner och kanske nån danskdjävel...
/Mikael, Villiam, Robin & Otto
Ps. Tjuvstart på onsdagen som vanligt men räkna med att söndagen är platt... väldigt platt och fadd.
Krigsspelsrummet Blipp kommer naturligtvis att finnas på plats!
Vi kör det vanliga och kanske något nytt. Vill du demonstrera något under konventet så ta gärna fram en A3-presentation och skriv ut så kan vi göra reklam! Samma sak om du vill sätta upp något visuellt monster!
LinCon-burgarna frestar inte som de gjorde för så nån tur för att fixa burgarersättning kommer att ordnas några av dagarna.
Om intresse finns kan vi ordna besök på något lokalt ölhak.
I närheten finns självfallet också Krigsspelrummet Figg med karoliner och kanske nån danskdjävel...
/Mikael, Villiam, Robin & Otto
Ps. Tjuvstart på onsdagen som vanligt men räkna med att söndagen är platt... väldigt platt och fadd.

). Åsikter om veckorna för er som har långsiktiga planer? Låter pollen gå upp till två veckor men kan avsluta den innan.