Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Senaste inlägg

Events / SV: Friendly Fire XVI • 19/2 ...
Senaste inlägg av Fredrik H - Idag kl. 21:48:39
Citat från: Johan G skrivet Idag kl. 19:46:47Tack, Fredrik och Scipio! Jag pratade lite med Björn/Delirium och visst kunde du F ta några spel till Stockholm (ska vara där veckan efter påsk)? I så fall kanske Scipio ändå kan ta med Undaunted?

Nu hamnar tråden fel, ber om ursäkt för det Rydfalk. Här har det blivit ett missförstånd. Den som du ska köpa spel av heter Tommy och han hoppade in i min säljtråd. Därför är det bättre om du kontaktar honom via pm gällande transporter och förvaring.
Här heter han trs62. Om mer behöver klargöras tycker jag vi kan ta det via pm eller i en säljtråd. 
J
Senaste inlägg av Johan G - Idag kl. 19:46:47
Tack, Fredrik och Scipio! Jag pratade lite med Björn/Delirium och visst kunde du F ta några spel till Stockholm (ska vara där veckan efter påsk)? I så fall kanske Scipio ändå kan ta med Undaunted?
Senaste inlägg av Fredrik H - Idag kl. 19:31:00
Citat från: Johan G skrivet Idag kl. 18:44:37Jag har åkt på nåt skit, typ influensa/covid så jag har ont i kroppen, huvudvärk och feber. Är inte alls kry. Messade Rydfalk om avbokning nyss - sen har väl D och avatar_Scipio lite spel vi pratat om, så mejlar dem (för att lätta bördorna i väskorna) - för ingen här bor väl i Sundsvall och kan ta ett par kartonger med upp?

Trist, hoppas du dyker upp någon annan gång! Sundsvall, det var ju ändå en bit bort.
Senaste inlägg av Scipio - Idag kl. 19:22:55
Jättertisst!  :cry:

Krya på dig och ta nya tag nästa gång! 

Citat från: Johan G skrivet Idag kl. 18:44:37Jag har åkt på nåt skit, typ influensa/covid så jag har ont i kroppen, huvudvärk och feber. Är inte alls kry. Messade Rydfalk om avbokning nyss - sen har väl D och avatar_Scipio lite spel vi pratat om, så mejlar dem (för att lätta bördorna i väskorna) - för ingen här bor väl i Sundsvall och kan ta ett par kartonger med upp?
D
Senaste inlägg av Delirium - Idag kl. 19:01:09
Citat från: David Sunnergren skrivet Idag kl. 17:02:37Ah, ni kör WiF denna gång med. Vad för scenario denna gång?

Det blir Fascist Tide denna gång. Har fått med två wif-älskare till deras första Friendly Fire så lite friskt blod tillkommer.
J
Senaste inlägg av Johan G - Idag kl. 18:44:37
Jag har åkt på nåt skit, typ influensa/covid så jag har ont i kroppen, huvudvärk och feber. Är inte alls kry. Messade Rydfalk om avbokning nyss - sen har väl D och avatar_Scipio lite spel vi pratat om, så mejlar dem (för att lätta bördorna i väskorna) - för ingen här bor väl i Sundsvall och kan ta ett par kartonger med upp?
J
Shopping / SV: Köp och sälj inför FF
Senaste inlägg av Johan G - Idag kl. 18:42:07
Citat från: trs62 skrivet Idag kl. 13:32:50(liten trådkapning)

Jag har GMT Labyrinth (med expansionerna) till salu.

Intresserad?
Kan ta med till FF eller upphämtning vid Telefonplan.

Mycket gärna. Gått och önsketänkt att jag kanske hinner tillfriskna och att det var nån vanlig förkylning, men insett att jag fått influensa eller nåt och får avboka. Vi kan väl höras om hämting framåt veckan efter påsk, då jag nog är i Stockholm nästa gång.
Senaste inlägg av FRVO - Idag kl. 17:49:25
Citat från: chumchu skrivet Idag kl. 17:30:40
Citat från: Scipio skrivet Idag kl. 16:32:35Eftersom jag har liten fetish på att Franska Revolutionen kan bli hur bra som helst i spelformat så skulle jag vilja få till ett parti 1793: Patriots & Traitors: https://boardgamegeek.com/boardgame/375311/1793-patriots-and-traitors

Speltid är satt till 2 timmar men får säkert räkna med 3 timmar första gången.

Jag kör gärna detta. Är väldigt insnöad på franska revolutionen just nu.

Jag ser fram emot att se tärningstorn av typen giljotin.
Senaste inlägg av Scipio - Idag kl. 17:32:22
Citat från: chumchuJag kör gärna detta. Är väldigt insnöad på franska revolutionen just nu.
Perfekt!  :up:
C
Senaste inlägg av chumchu - Idag kl. 17:30:40
Citat från: Scipio skrivet Idag kl. 16:32:35Eftersom jag har liten fetish på att Franska Revolutionen kan bli hur bra som helst i spelformat så skulle jag vilja få till ett parti 1793: Patriots & Traitors: https://boardgamegeek.com/boardgame/375311/1793-patriots-and-traitors

Speltid är satt till 2 timmar men får säkert räkna med 3 timmar första gången.

Jag kör gärna detta. Är väldigt insnöad på franska revolutionen just nu.