SMF - Just uppdaterat!
Citat från: Johan G skrivet Idag kl. 19:46:47Tack, Fredrik och Scipio! Jag pratade lite med Björn/Delirium och visst kunde du F ta några spel till Stockholm (ska vara där veckan efter påsk)? I så fall kanske Scipio ändå kan ta med Undaunted?
Citat från: Johan G skrivet Idag kl. 18:44:37Jag har åkt på nåt skit, typ influensa/covid så jag har ont i kroppen, huvudvärk och feber. Är inte alls kry. Messade Rydfalk om avbokning nyss - sen har väl DeliriumD och Scipiolite spel vi pratat om, så mejlar dem (för att lätta bördorna i väskorna) - för ingen här bor väl i Sundsvall och kan ta ett par kartonger med upp?
Citat från: Johan G skrivet Idag kl. 18:44:37Jag har åkt på nåt skit, typ influensa/covid så jag har ont i kroppen, huvudvärk och feber. Är inte alls kry. Messade Rydfalk om avbokning nyss - sen har väl DeliriumD och Scipiolite spel vi pratat om, så mejlar dem (för att lätta bördorna i väskorna) - för ingen här bor väl i Sundsvall och kan ta ett par kartonger med upp?
Citat från: David Sunnergren skrivet Idag kl. 17:02:37Ah, ni kör WiF denna gång med. Vad för scenario denna gång?
Citat från: trs62 skrivet Idag kl. 13:32:50(liten trådkapning)Mycket gärna. Gått och önsketänkt att jag kanske hinner tillfriskna och att det var nån vanlig förkylning, men insett att jag fått influensa eller nåt och får avboka. Vi kan väl höras om hämting framåt veckan efter påsk, då jag nog är i Stockholm nästa gång.
Jag har GMT Labyrinth (med expansionerna) till salu.
Intresserad?
Kan ta med till FF eller upphämtning vid Telefonplan.
Citat från: chumchu skrivet Idag kl. 17:30:40Citat från: Scipio skrivet Idag kl. 16:32:35Eftersom jag har liten fetish på att Franska Revolutionen kan bli hur bra som helst i spelformat så skulle jag vilja få till ett parti 1793: Patriots & Traitors: https://boardgamegeek.com/boardgame/375311/1793-patriots-and-traitors
Speltid är satt till 2 timmar men får säkert räkna med 3 timmar första gången.
Jag kör gärna detta. Är väldigt insnöad på franska revolutionen just nu.
Citat från: chumchuJag kör gärna detta. Är väldigt insnöad på franska revolutionen just nu.Perfekt!
Citat från: Scipio skrivet Idag kl. 16:32:35Eftersom jag har liten fetish på att Franska Revolutionen kan bli hur bra som helst i spelformat så skulle jag vilja få till ett parti 1793: Patriots & Traitors: https://boardgamegeek.com/boardgame/375311/1793-patriots-and-traitors
Speltid är satt till 2 timmar men får säkert räkna med 3 timmar första gången.
Sidan skapades på 0.036 sekunder med 16 databasfrågor.