Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

avatar_Rydfalk

Friendly Fire XII • 24 - 26/2 2023 • DISKUSSIONSTRÅD

Startat av Rydfalk, 21 september 2022 kl. 23:22:40

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 Gäster tittar på detta ämne.

Elias Nordling

Det finns rum för flera spelare i vårt C3-parti. Vi planerar att spela Festung Hamburg, men skulle det välla in frivilliga slänger vi på flera spel i serien till söder bara :-)
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

ErikLj

Har speltid över lördag och söndag.

War and Peace (AH)
Blue Water navy
Raising Eagle: Austerlitz
Crossing the line: Aachen 44

T ex?

Scipio

Vi har två platser lediga för att köra Time of Wars på lördag efter lunch.
"No boom today. Boom tomorrow. There's always a boom tomorrow"

chumchu

Hej!

Jag har precis anmält mig till FF och spelar mycket gärna Times of War. Det låter som helt min grej: tidigmodern + multiplayer + elegant regelsystem. Jag spelar även gärna EU: PoP om det finns plats. Är annars sugen på Paths of Glory, Here I Stand, Triumph and Tragedy, Napoleons Triumph, Imperial Struggle med flera.

Jag bor i Malmö så om det finns någon annan som åker från Skåne på torsdag som vill ha en samåkare att dela bensinkostnaden med så gör jag det gärna.

Björn von Knorring

#139
Citat från: chumchu skrivet 13 februari 2023 kl. 18:48:34Hej!

Jag har precis anmält mig till FF och spelar mycket gärna Times of War. Det låter som helt min grej: tidigmodern + multiplayer + elegant regelsystem. Jag spelar även gärna EU: PoP om det finns plats. Är annars sugen på Paths of Glory, Here I Stand, Triumph and Tragedy, Napoleons Triumph, Imperial Struggle med flera.

Jag bor i Malmö så om det finns någon annan som åker från Skåne på torsdag som vill ha en samåkare att dela bensinkostnaden med så gör jag det gärna.

Spelar gärna Imperial struggle och/eller Napoleons triumph. Har rätt ledigt nu säg en (eller flera) tider.

Elias Nordling

Imperial Struggle kunde vara något för söndagen för mig.
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

Scipio

Citat från: chumchu skrivet 13 februari 2023 kl. 18:48:34Hej!

Jag har precis anmält mig till FF och spelar mycket gärna Times of War. Det låter som helt min grej: tidigmodern + multiplayer + elegant regelsystem. Jag spelar även gärna EU: PoP om det finns plats. Är annars sugen på Paths of Glory, Here I Stand, Triumph and Tragedy, Napoleons Triumph, Imperial Struggle med flera.

Jag bor i Malmö så om det finns någon annan som åker från Skåne på torsdag som vill ha en samåkare att dela bensinkostnaden med så gör jag det gärna.
Kul!  :up:

Det finns plats för ytterligare en spelare.
"No boom today. Boom tomorrow. There's always a boom tomorrow"

thermopylai

Bokat resa. Kommer med buss fredag kl 15.32, och blir oerhört tacksam om någon med bil kan hämta mig (särskilt om det hällregnar).

Oerhört laddad för EU:PoP och eventuellt Age of Monarchs, MegaCiv eller Time of Wars, beroende på vad som erbjuds och vad som hinns!
"För övrigt anser jag att Ryssland bör förstöras."

Andreas Lundin

Citat från: chumchu skrivet 13 februari 2023 kl. 18:48:34Hej!

...
Jag bor i Malmö så om det finns någon annan som åker från Skåne på torsdag som vill ha en samåkare att dela bensinkostnaden med så gör jag det gärna.

Bor också i Malmö, men tar tåget redan på onsdagen. Kan vara av intresse att åka bil med hem dock. Men det kan vi kanske ta på plats?
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Warhammer 40000. GBoH

chumchu

Imperial Struggle på söndag låter som en bra plan. Har någon med sig ett exemplar?

Kul att ses BVK. Vad tror du om att köra Napoleons Triumph på fredag kväll?

/Jonas

Björn von Knorring

Citat från: chumchu skrivet 14 februari 2023 kl. 17:34:07Kul att ses BVK. Vad tror du om att köra Napoleons Triumph på fredag kväll?

Taget. Tar du med ett spel?

Elias Nordling

"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

Scipio

"No boom today. Boom tomorrow. There's always a boom tomorrow"


ErikLj

Citat från: Scipio skrivet 13 februari 2023 kl. 10:58:28Vi har två platser lediga för att köra Time of Wars på lördag efter lunch.
Finns det plats kvar tar jag den

/Erik