Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

avatar_Rydfalk

Friendly Fire 27 - 29 september 2019

Startat av Rydfalk, 22 mars 2019 kl. 11:32:49

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 5 Gäster tittar på detta ämne.

Björn von Knorring

Citat från: Gustav. Alfredsson skrivet 20 augusti 2019 kl. 12:00:38
Någon som är intresserad av att introducera COIN systemet ? Vi är två deltagare som är väldigt sugna på att testa detta.

Jag demonstrerar gärna. Vilken tid skulle passa? Fredagen och lördag em/kväll?

Gustav. Alfredsson

Citat från: Björn von Knorring skrivet 20 augusti 2019 kl. 13:58:38
Citat från: Gustav. Alfredsson skrivet 20 augusti 2019 kl. 12:00:38
Någon som är intresserad av att introducera COIN systemet ? Vi är två deltagare som är väldigt sugna på att testa detta.

Jag demonstrerar gärna. Vilken tid skulle passa? Fredagen och lördag em/kväll?

Kanske kan köra på Fredag? Då har vi möjlighet att dyka in i ytterligare COIN under helgen om tillfälle ges. Vilket COIN kör vi isf så vi kan förbereda vad som går innan med regler och sånt.

Björn von Knorring

Citat från: Gustav. Alfredsson skrivet 20 augusti 2019 kl. 14:06:47
Kanske kan köra på Fredag? Då har vi möjlighet att dyka in i ytterligare COIN under helgen om tillfälle ges. Vilket COIN kör vi isf så vi kan förbereda vad som går innan med regler och sånt.

Falling sky är alltid min favorit😊

Rydfalk

Citat från: Björn von Knorring skrivet 20 augusti 2019 kl. 14:09:14
Citat från: Gustav. Alfredsson skrivet 20 augusti 2019 kl. 14:06:47
Kanske kan köra på Fredag? Då har vi möjlighet att dyka in i ytterligare COIN under helgen om tillfälle ges. Vilket COIN kör vi isf så vi kan förbereda vad som går innan med regler och sånt.

Falling sky är alltid min favorit😊

Mathias - dansken - har kört några COIN och skulle säkert gärna vara med på nåt parti.
"Hoppas det regnar i sommar!"

tomasos

Jag måste tyvärr avboka.

Med tillökning i familjen så blir det lite ont om tid och pengar över till FF. Jag får sikta på nästa år!

Rydfalk

Citat från: tomasos skrivet 21 augusti 2019 kl. 19:30:46
Jag måste tyvärr avboka.

Med tillökning i familjen så blir det lite ont om tid och pengar över till FF. Jag får sikta på nästa år!

Trist igen :(

Reserverna rycker fram!
"Hoppas det regnar i sommar!"

Mimer

Citat från: Björn von Knorring skrivet 20 augusti 2019 kl. 13:58:38
Citat från: Gustav. Alfredsson skrivet 20 augusti 2019 kl. 12:00:38
Någon som är intresserad av att introducera COIN systemet ? Vi är två deltagare som är väldigt sugna på att testa detta.

Jag demonstrerar gärna. Vilken tid skulle passa? Fredagen och lördag em/kväll?

Skulle också gärna vara med och köra COIN om det finns plats, har spelat det en gång förut, men det var en herrans massa år sedan (om jag minns rätt strax efter Andean Abyss kom ut). Fredag skulle funka bra för mig, har inget inbokat ännu.

Mimer

Citat från: Gustav. Alfredsson skrivet 20 augusti 2019 kl. 14:06:47
Citat från: Björn von Knorring skrivet 20 augusti 2019 kl. 13:58:38
Citat från: Gustav. Alfredsson skrivet 20 augusti 2019 kl. 12:00:38
Någon som är intresserad av att introducera COIN systemet ? Vi är två deltagare som är väldigt sugna på att testa detta.

Jag demonstrerar gärna. Vilken tid skulle passa? Fredagen och lördag em/kväll?

Kanske kan köra på Fredag? Då har vi möjlighet att dyka in i ytterligare COIN under helgen om tillfälle ges. Vilket COIN kör vi isf så vi kan förbereda vad som går innan med regler och sånt.

Om plats finnes så tycker jag Fire in the Lake eller i andra hand Falling Sky verkar mest intressanta.

Mimer

#143
Citat från: Rydfalk skrivet 19 augusti 2019 kl. 15:52:15
Vet att Mathias Frenkel - dansken - gärna skulle vilja spela Here I Stand. Till exempel från lördag lunch och framåt.

Finns några intresserade?

Han säger sig ha försökt bli medlem på www.krigspel.se men har inte blivit insläppt - vet inte om vi släpper in danskar?  ;)

/Mikael

Skulle gärna vara med och spela Here I stand om tillfälle ges, har inte kört det men fått det starkt rekommenderat av flera vettiga personer.

Angående danskar har jag som uppvuxen i norra halvan av landet ibland svårt att förstå danska, men efter att jobbat haft skåningar som handledare i flera år borde det vara ett högst överkomligt problem. ;)

Scipio

#144
Måste tyvärr ställa in mitt deltagande den här gången. :cry:
Det är tyvärr omöjligt att få tid till det pga. jobbet som det ser ut just nu.

Att någon som står i kön och hoppas på plats kan ta över min plats gör att det känns lite bättre ivf. 
"No boom today. Boom tomorrow. There's always a boom tomorrow"

thermopylai

Om det är jag som får Scipios plats är jag på!
"För övrigt anser jag att Ryssland bör förstöras."

Rydfalk

"Hoppas det regnar i sommar!"

Rydfalk

Har visst råkat skriva över första sidan i tråden i samband med nån uppdatering :'(

Klippte in delar av texten från i våras och hoppas inget alltför viktigt försvunnit...
"Hoppas det regnar i sommar!"

Elias Nordling

Ett parti SpaceCorp vore trevligt! Vilka är på? Jocke?
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

Elias Nordling

Efter att ha öppnat och luktat på Less Than 60 Miles undrar jag också om nån vill spela ett mindre scenario. Reglerna kändes knappast övermäktiga på under 30 sidor med luftig layout.
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"