Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

avatar_Rydfalk

Friendly Fire 27 - 29 september 2019

Startat av Rydfalk, 22 mars 2019 kl. 11:32:49

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Grundström

Är i Linköping nu. Åker om typ 45 minuter mot Rimforsa, om ingen har svarat el. Pmat innan dess åker vi själva.
Per angusta ad angusta.

Andreas Johnson

Får på tågspåret mot Rimforsa. Slut på meddelandet.
Solitär: Julian: Triumph before the storm, Last hundred yards

Med PO: Kiev to Rostov

Rydfalk

Tack allesammans för en trevlig helg!  :up:

Hoppas vi ses igen till våren!

/Mikael
"Hoppas det regnar i sommar!"

Mimer

Citat från: Rydfalk skrivet 29 september 2019 kl. 17:33:14
Tack allesammans för en trevlig helg!  :up:

Hoppas vi ses igen till våren!

/Mikael

Instämmer, tack för ett trevligt arrangemang!

B_J_S

Hoppas att det finns några bilder Mikael, så man har något att titta på inför våren  :up:
//Jonas


Delirium

Kul helg!

Finns bilder/länkar som inte går via Facebook månne? :)

/Björn
1914

Maglica

Mycket fint organiserat som vanligt. Hoppas personalen tyckte att vi skötte oss bra. Ser fram emot nästa FF.
Robert Maglica

Rydfalk

Citat från: Maglica skrivet 30 september 2019 kl. 17:32:17
Mycket fint organiserat som vanligt. Hoppas personalen tyckte att vi skötte oss bra. Ser fram emot nästa FF.

Det tyckte de. :up:

Gav återkoppling på det jag reagerade på. Som t ex vänligheten etc. Några hade lite strul med räkningen men antalet öl och priset stämde även om sorterna var fel...
Övrigt:
+ Middagen var helt ok i tid
- Middagen var lite tråkig i år
- Kyckling både fredag och lördag

Svaret:
"TACK för återkoppling och vad roligt att ni är så nöjda även denna gång!
De mystiska tomflaskorna var få denna gång, så jag hoppas det varit ok för alla 😊
Bra att det löste sig med rätt antal öl även om sorten kanske inte stämde. Det är inte alltid lätt att hålla ordning på alla.
Datumen inför nästa år stämmer med vad vi har inbokat, så nu får vi se hur snabbt det blir fullbokat.
Tack för att vi fick ta hand om er och varmt välkomna till våren!"
"Hoppas det regnar i sommar!"

Elias Nordling

Du nämde inte rumsincidenten där jag höll på att vakna i någon annans säng? :-)
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

Hannes

"höll på att vakna i någon annans säng" - föreställer mig att du gick och la dig i någon annans säng, de kom på sitt misstag och bar iväg dig till rätt rum medan du sov... :D

Delirium

Haha, att Magnus bytte vårt rum till ett annat hade verkligen effekter av episka mått! Nycklar på vift, Elias i fel säng, jag fick inte betala.  :up:
1914

Elias Nordling

Citera"höll på att vakna i någon annans säng" - föreställer mig att du gick och la dig i någon annans säng, de kom på sitt misstag och bar iväg dig till rätt rum medan du sov...

Det KUNDE ha gått till så, jag hade trots allt nyckeln till det rummet. Och jag skulle dela rum med Matti så det var inget konstigt att det var saker på rummet. Men något kändes inte helt rätt. Jag var på vippen att inte bry mig och gå och lägga mig ändå, men så tänkte jag på hur jobbigt scenariot ovan skulle vara så jag tänkte att jag går ner och kollar efter Matti.

Och hade sån tur att jag sprang på Granlid, som både var den som bodde i rummet jag hade nyckeln till och visste vilket rum Matti bodde i. Turen fortsatte, för där låg Matti och sov, men han hade inte dragit igen dörren ordentligt.
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

Delirium

Och ikväll har jag äntligen hämtat ut War Room, endast några dygn för sent för FF, fortfarande irriterande att de inte kunde lagt på ett litet kol till, tyskarna.

Det är möjligt att jag får ett ryck och tar med mig spelet till BSK om jag får frigång till det, om någon råkar vara i faggorna?
1914

Hannes

@Delirium: jag siktar på att vara där som vanligt :). Har inte så bra koll på spelet, men verkar ju inte helt omöjligt att det skulle falla mig i smaken.