Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Visa inlägg

Denna sektion låter dig visa alla inlägg som denna medlem har skrivit. Observera att du bara kan se inlägg gjorda i tavlor som du har tillgång till.

Visa inlägg

Meddelanden - Klas Malmström

#1
Silver Bayonet.
#2
Vad alla tycks missa är att VK2 avgjordes vid den där ryska ladan i hex QQ5.  :D
#3
Citat från: Fredrik H skrivet  8 mars 2026 kl. 20:26:33Beklagar det märkliga ljuset på bilden, jag skyller på samhället (eller att jag behöver göra rent linsen).
Det är väl värmedaller från den heta öken solen.  :D  :D
#4
Citat från: Delirium skrivet 15 februari 2026 kl. 18:04:16Tidigast 15 skulle jag säga.
"It's 30 minutes away, we'll be there in 10..."  :D  :D  :D

https://www.youtube.com/watch?v=fE0mcOjplys
#5
I'm Dimitry , yes, I'm the real Dimitry
All you other Dimitrys are just imitating
So won't the real Dimitry  please stand up
Please stand up, please stand up?
#6
Events / SV: Blippspel Galore XV: 16-18 januari 2026
19 januari 2026 kl. 22:25:23
Samt Savage Streets (Stalingrad).
#7
Shopping / SV: Senaste köp
2 januari 2026 kl. 10:26:44
Lite ASL saker från MMP: Chef-du-Pont, ASL Journal 16, Action Pack 20 och 21. Diverse pocket regelböcker.
#8
Boxen / SV: God Jul
24 december 2025 kl. 09:38:58
God Jul...
#9
Events / SV: Blippspel Galore XV: 16-18 januari 2026
17 december 2025 kl. 13:27:51
Jag uppdaterar mitt "Jag planerar att komma." - till "Jag kommer."
#10
Shopping / SV: Senaste köp
11 december 2025 kl. 13:55:18
C3i tidning med Burma spel...finns antagligen en del annat som kom med den som jag inte behöver, kan finnas "up for grabs" senare....
#11
Nyheter & feedback / SV: Presentera dig!
15 november 2025 kl. 10:30:47
Citat från: Scipio skrivet 14 november 2025 kl. 10:18:17Det finns många Linköpingsbor här.   :up:
Guilty.  :D
#13
Events / SV: Blippspel Galore XV: 16-18 januari 2026
7 oktober 2025 kl. 16:09:56
Jag planerar att komma.
#14
Citat från: tobias skrivet 19 september 2025 kl. 14:13:09Jag, folow och Fredrik Scheuer tar gärna emot en person till på Air & Armor Würzburg på lördagen. Vi har avsatt hela lördagen och söndagen för att köra antingen 1 stort eller 2 mellan scenarion, det kan vi bestämma tillsammans. Någon som är sugen på att köra stridsvagn på 80-talet?   8)
Jag kan tänka mig att testa....finns regler att ladda ner?
#15
Citat från: tobias skrivet 22 augusti 2025 kl. 15:39:40Jag tar gärna Squad Leader som jag märkligt nog saknar i samlingen.
Det är ditt....