Jag såg ett nytt spel på App Store för någon dag sedan. Turnbaserat hexagonspel som jag gillar.
Jag har testat gratisversionen och kanske ska köpa den fulla versionen. Det var rätt kul och lite annorlunda.
Fri version som jag tankade:
https://itunes.apple.com/app/id1023302455
Här är en liten snutt gameplay ifrån youtube som jag hittade:
https://www.youtube.com/watch?v=EUvUyu33NDE
Tycker att det är värt att kolla på om man gillar gamla Panzer General och liknande.

Fast nu spelar man som mongol då. Lite annorlunda.
Jag har testat gratisversionen och kanske ska köpa den fulla versionen. Det var rätt kul och lite annorlunda.
Fri version som jag tankade:
https://itunes.apple.com/app/id1023302455
Här är en liten snutt gameplay ifrån youtube som jag hittade:
https://www.youtube.com/watch?v=EUvUyu33NDE
Tycker att det är värt att kolla på om man gillar gamla Panzer General och liknande.

Fast nu spelar man som mongol då. Lite annorlunda.
