Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Visa inlägg

Denna sektion låter dig visa alla inlägg som denna medlem har skrivit. Observera att du bara kan se inlägg gjorda i tavlor som du har tillgång till.

Visa inlägg

Meddelanden - The Wargamer

#1
Citat från: Mode skrivet 27 september 2023 kl. 13:06:45
Citat från: The Wargamer skrivet 26 september 2023 kl. 13:21:44... Vi åker från Linköping ca kl 17:00.
Finns det någon möjlighet att få åka med från Linköping?

Japp. Vi kommer att åka från Linköping Business center kl 16:35.
Du kan sms:a mej på 070-206 71 29
Ingen stor väska då vi åker tre stycken i en liten Golf.
#2
Hello alla. Jag Magnus Ejnar och min bror Anders Ejnar ansluter på fredagen runt kl 18:00. Vi åker från Linköping ca kl 17:00. Vi kommer att ta med något klassiskt wargame som vi spelar själva, annars kan vi ansluta till något annat spel i mån av plats.
#3
Hej!

Som helt ny medlem är jag intresserad av Friendly Fire den 16-18/9.
Finns det platser kvar och vad är mailadressen för att anmäla sig?