Citat från: Mode skrivet 27 september 2023 kl. 13:06:45Citat från: The Wargamer skrivet 26 september 2023 kl. 13:21:44... Vi åker från Linköping ca kl 17:00.Finns det någon möjlighet att få åka med från Linköping?
Japp. Vi kommer att åka från Linköping Business center kl 16:35.
Du kan sms:a mej på 070-206 71 29
Ingen stor väska då vi åker tre stycken i en liten Golf.
