Tyvärr blir det inget FF för mig i höst, fabbro staten tycker att jag inte ska kriga med papper och äta god mat, utan ska göra det i hemska mörka skogen och äta rations istället.
Jag får satsa på en återkomst till våren 2027 och ger någon annan chansen till en Grand Campaign.
Jag får satsa på en återkomst till våren 2027 och ger någon annan chansen till en Grand Campaign.




