Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Vilken känd behälhavare liknar du...

Startat av dagon, 26 mars 2007 kl. 09:40:13

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

wingnut

Huvuddelen av "möjliga" befälhavaretyper är förstås USA-anknutna, varför är jag inte förvånad? *garv*
Det beror på att de har en så lång och krigisk historia.

Vore kul att se en likadan site med kinesiska eller indiska befälhavare eller fältherrar, då skulle man få lite att bita i:

Om jag klassificerades som Tang po Hong eller nåt- då skulle jag få slå lite i historieböckerna, fullt klart.
wingnut

A F

Citat från: "wingnut"Det beror på att de har en så lång och krigisk historia.

"I am from Europe. Where history comes from."

A F

Citat från: "Doomfarer"Måste vara Kutusov i så fall.

OCH VI HAR EN VINNARE!!!

Nu är det din tur att tänka på någon... :up:

Organ

Äh, hela testet är rent humbug! Ingenstans får man ju frågan huruvida man likviderar de tillfångatagna kommisarierna redan vid frontlinjen eller om de tas längre bak för förhör först. Dessutom kan man aldrig, hur man än svarar, bli Sepp Diedrich.   :x
"Here's somewhere I don't believe in shouted the kid and hometown c-c-crumbled to the ground."

A F

Citat från: "Organ"Dessutom kan man aldrig, hur man än svarar, bli Sepp Diedrich.   :x

Akta dig så att inte "naziofficerare måste vara osympatiska" -spåret går igång igen.  :P

Andreas Lundin

CiteraAkta dig så att inte "naziofficerare måste vara osympatiska" -spåret går igång igen.

Var det nödvändigt att skriva så? Nu kommer nog någon jävla flamer att skriva något helt onödigt och döda hela den här trevliga tråden.  :)
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

Vvornth

Nazisympatörer!!!
Reporter: "What do you feel when you kill an insurgent?"
Operator: "Recoil"

Now Playing: Ftf - World In Flames, pbem - Here I Stand, Age of Renaissance

A F

Citat från: "Andreas Lundin"Var det nödvändigt att skriva så?

Vänta bara tills jag börjar göra inlägg under namnet "Dirlewanger" och med nått Signal-omslag som avatar...

EvilSpook

Citat från: "Anders Fager"Vänta bara tills jag börjar göra inlägg under namnet "Dirlewanger" och med nått Signal-omslag som avatar...
Jag vet inte om nån bryr sig om din uppsyn eller eventuella sympatier eller så...
Noterar dock att Ny-Fagerismen fått en nytändning... 8)

http://forum.sverok.se/viewtopic.php?t=15964&start=2139

//EvilSpook

A F

Citat från: "EvilSpook"Noterar dock att Ny-Fagerismen fått en nytändning... 8)

För en gångs skull en bild där min begynnande flint inte lyser som en sol av fotoblixten. :D

EvilSpook

Citat från: "Anders Fager"För en gångs skull en bild där min begynnande flint inte lyser som en sol av fotoblixten. :D
Äsch - sånt är irrelevant . Tycker det är kul att det höjdes röster för att du skulle ha vunnit tråden (Och indirekt över samtliga monster, fenomen och personer på bilderna)!
Respect! :up:

//EvilSpook

Vvornth

Om Fager från samma tråd:

Citeraen trollare av stora mått som numera är permbannad här av forumbossen

:?
Reporter: "What do you feel when you kill an insurgent?"
Operator: "Recoil"

Now Playing: Ftf - World In Flames, pbem - Here I Stand, Age of Renaissance

A F

Citat från: "Vvornth"
Citeraen trollare av stora mått som numera är permbannad här av forumbossen
:?

Mycket bra  :?  med tanke på att jag vad jag kan minnas aldirg varit med på den där listan?

EvilSpook

Citat från: "Nån"en trollare av stora mått som numera är permbannad här av forumbossen
Nej (för guds skull) - det var om Caligula. Mannen med bringan och de imperialistiska idealen. Viss skillnad mot Mr Fager!  :up:

//EvilSpook

Andreas Lundin

Caligula är även bannad från rollspel.nu:s forum. En riktig flamare! Ruskig typ. Fast, med det namnet så....
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East