Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Några spel säljes

Startat av BigPapaBear, 19 maj 2007 kl. 02:14:55

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

BigPapaBear

Satt och tittade i hyllan och insåg att det fanns några spel där som jag inte längre vill ha. Priserna är huggna i sten, inga kompromisser.

* Sun of Austerlitz (OSG) - opunchat. 350 bagare.

Finns i Stockholm eller på Friendly Fire i september (om di är riktigt slöa). Frakt & sånt tillkommer till utomsockens adresser.

Mail, PM - allt fungerar.
En mycket bitter liten man.

Holmgren

Citat från: "BigPapaBear"Satt och tittade i hyllan och insåg att det fanns några spel där som jag inte längre vill ha.

Säg, är det inte i själva verket så att din bättre hälft har ställt ett ultimatum?  :wink:
Det var inte bättre förr, det är nu det är sämre!

A F

Citat från: "BigPapaBear"The Killing Ground (NES).

Har du inte sett att partyprinsarna på NES gjort en Overlord-expansion till The Killing Ground? Tänk att få landstiga på gruppnivå.  :P

sfclinken

Citat från: "BigPapaBear"* The Killing Ground (NES). Punchat, klippta counters (snyggt), inga skavanker på någonting, spelat 6 turns en gång.
400 svenska pesetas.

PAKETPRIS: 700 sörmländska dinarer.

Finns i Stockholm eller på Friendly Fire i september (om di är riktigt slöa). Frakt & sånt tillkommer till utomsockens adresser.

Mail, PM - allt fungerar.

GAH! Och jag som precis fått mitt VIA tullen...... :evil:
GMY Peter

"Though I fly through the Valley of the Shadow of Death, I will fear no Evil for I am at 80 000 feet and climbing...  www.sleddriver.com "

BigPapaBear

Killing Ground sålt, listan uppdaterad.
En mycket bitter liten man.