Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

avatar_magnus lindström

Tullmongo

Startat av magnus lindström, 7 november 2007 kl. 08:48:20

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Andreas Lundin

Skumt, aldrig haft dylika problem. Och GMTs kundservice har väldigt god renommé.
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Warhammer 40000. GBoH

magnus lindström

Nej fick lite avsmak nu... Finns dock en meddelanderuta som nog bör användas.

Johan Wessberg

Jag har ett annat problem, Arquebus och Holland'44 kom tillsammans i en låda för flera veckor sedan. Fields of Fire Update Kit som jag beställt samtidigt (och som har samma "orderstatus" på GMTs sida) lyser med sin frånvaro.

Jag har testat meddelande-rutan hos GMT utan resultat sedan i torsdags.

På Consimworld brukar Gene skriva att man bör ringa till dem om det krånglar. Det tänker jag göra om jag inte hör något under veckan. Jag återkommer med uppdatering.


magnus lindström

Jag provade
gmtoffice@gmtgames.com
sales@gmtgames.com
och deras frågefunktion på hemsidan

Inget svar. Jag fick spelen snabbt och dyrt...

Second Chance svarade iaf till slut efter mail och facebook-meddelande

Apologies for the delay. I have been away.

Parcel number * (DPD) was never sent
The shipment was generated (and the auto generated email sent) as you were on the list of recipients.
I have no other record of sending you order * from us in the UK.

We do not use USPS. It looks like GMT had intended to send it to us, it was not, so it was sent direct. That's my assumption and I may be wrong.

Any issues you have need to be raised with GMT directly in this instance.

Email gmtoffice@gmtgames.com or use their "Live Chat" functionality.

magnus lindström

Jo lycka till att maila gmt, men jaja jag trodde jag gjorde ett klipp och åkte dit pga att GMT "?slarvade?".

Kanske ska välja leveranssätt och skriva det även i kommentaren nästa gång??

Delirium

Har heller aldrig haft problem med GMT och P500-leveranserna har skötts exemplariskt...
1914

magnus lindström

Jag har åkt på tullmongot några gånger och jag inser att GMT nog ofta har skickat med flyg istället för det långsamma alternativet för jag har fått spelen snabbt. Block-spel fastnar oftas iom den större vikten.

Andreas Lundin

Tror inte det långsamma alternativet (skepp) finns i egentlig mening längre, trots att man kan välja det på deras (numera lite daterade) sajt. Allt går med flyg per automatik som jag förstår det.
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Warhammer 40000. GBoH

magnus lindström

Sparar några dollars där då isf :) stod 65 dollar på paketet och 27 för frakt i räkningen :)