Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Highway to the Reich II

Startat av tinG, 18 september 2008 kl. 12:43:28

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 Gäster tittar på detta ämne.

tinG

Jag tvingas erkänna det... I'm hooked on J.Youst!  :lol:
Jag känner mig nu mer och mer övertygad om att vad jag VERKLIGEN behöver är ett exemplar av DG's Highway to the Reich II.

Har vi någon i vårt avlånga land som redan har tröttnat på sitt ?

/
Never interrupt your enemy when he is making a mistake.
-- Napoleon Bonaparte

BigPapaBear

Citat från: "tinG"Jag tvingas erkänna det... I'm hooked on J.Youst!  :lol:
Jag känner mig nu mer och mer övertygad om att vad jag VERKLIGEN behöver är ett exemplar av DG's Highway to the Reich II.

Har vi någon i vårt avlånga land som redan har tröttnat på sitt ?

/

Släpptes det inte häromnyss? Trodde att tommy Röhs hde en såndäringa förhandsgrej på FF'08?
En mycket bitter liten man.

Andreas Lundin

Jag har bevakat nätbutikerna i det stora landet i väster i över en månad, men spelet verkar inte dykt upp någonstans för försäljning. Strange.  :(
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

Snowfox

Samma här, det är konstigt att det inte har kommit ut i köpladorna ännu.
Jag drar min Colt Peacemaker snabbare än min skugga men sitter i timmar och förundras över hur opraktisk regelboken till Panzer är.

Snowfox

Ugh detta var så jäkla nära en hjärtattack och blodpropp i hjärnan på samma gång.

http://www.secondchancegames.com/

GAAAH! :shock:
Jag drar min Colt Peacemaker snabbare än min skugga men sitter i timmar och förundras över hur opraktisk regelboken till Panzer är.

BigPapaBear

Citat från: "Snowfox"Ugh detta var så jäkla nära en hjärtattack och blodpropp i hjärnan på samma gång.

Åkaj... Han begagnatsäljer någonting som (såvitt jag förstått) inte kommit ut än - för en fantasisumma???  :?

P-O Jönsson

Är det inte SPI's version han säljer? Åtminstånde så står det så....och det finns ju, har ett ex själv.
Försöker lära mig Fighting Wings: Whistling Death
Mitt uppe i:Lbd Lutzen och CG II i Valor of the Guards

BigPapaBear

Citat från: "Peojon"Är det inte SPI's version han säljer? Åtminstånde så står det så....och det finns ju, har ett ex själv.

Tja, jag kollade inte så noga.  :D  :oops:

tinG

Den senaste versionen går för omkring $130. Det är den som jag försöker att _undvika_ att beställa...  :oops:
-- Napoleon Bonaparte

Snowfox

Citat från: "BigPapaBear"
Citat från: "Snowfox"Ugh detta var så jäkla nära en hjärtattack och blodpropp i hjärnan på samma gång.

Åkaj... Han begagnatsäljer någonting som (såvitt jag förstått) inte kommit ut än - för en fantasisumma???  :?

När jag surfade in på hemsidan såg jag bara Highway to the Reich 2, av någon anledning föll "nd edition" bort i mitt synfält. När jag klickat på specifickationen och insåg att det var SPI versionen...   :cry:

Elias Nordling

Jag fick mitt exemplar, som jag pga en kommunikationsmiss misslyckats att avbeställa, igår.
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

Andreas Lundin

CiteraJag fick mitt exemplar

Direkt från DG? Problemet vi andra har är att än så länge går spelet bara att beställa från DG - inte de andra internetbutikerna.
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

tinG

Nu har jag nog snart beställt mitt ex. Någon som har erfarenhet av FRP Games?
-- Napoleon Bonaparte

Scipio

Har beställt från FRP en gång och de fungerade bra.
"Randomization is too important to be left to chance"

tinG

Citat från: "Scipio"Har beställt från FRP en gång och de fungerade bra.

Tack Roger, precis vad jag ville höra! :up:  
Men hur är det.... Har du spelat HttR a là Joe Youst?
-- Napoleon Bonaparte