Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

avatar_BigPapaBear

Battlestar Galactica

Startat av BigPapaBear, 19 januari 2009 kl. 13:43:50

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

BigPapaBear

...är ett kanonbra spel! Man får kriga lite i det också. Basånivet!

Ville mest skriva ett inlägg som inteinvolverade nazism och mellanöstern...

Elias Nordling

#1
Låter mycket lovande på allt jag hört, men funkar det om man inte har någon relation till TV-serien (utom originalserien då)?
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

ulve

#2
Köpte det igår för jag tänkte det har potential att vara ett bra spel. Nu känns det ännu bättre.

BigPapaBear

#3
Citat från: "Elias Nordling"Låter mycket lovande på allt jag hört, men funkar det om man inte har någon relation till TV-serien (utom originalserien då)?

Nej, jag vågar påstå att du måste ha sett åtminstone pilotavsnittet för att uppskatta det. Spelet dryper av tema.

Men ett pilotavsnitt borde du nog orka ta dig igenom. Det är faktiskt en bra serie (har bara hunnit se första säsongen hittills).

A F

#4
Citat från: "BigPapaBear"Men ett pilotavsnitt borde du nog orka ta dig igenom.

Orkade inte ens igenom det. Folk påstår jag verkligen missade något. Håller mig till Swingtown & True Blood istället.

ulve

#5
Jag pallade knappt att se det. Är det inte hopplöst omodernt med skakiga kameror nu?

A F

#6
Citat från: "ulve"Är det inte hopplöst omodernt med skakiga kameror nu?

Efter Homicide & NYPD Blue? Näääääää....


Eller vad menar du?

BigPapaBear

#7
Citat från: "ulve"Jag pallade knappt att se det. Är det inte hopplöst omodernt med skakiga kameror nu?

Vilken syftar du på nu? Battlestar Galactica är väldigt oskakigt tycker jag.

ulve

#8
nej det är ryckigt och hemskt i alla fall början av s01 så långt jag orkade se. korta mtvklipp och halvskakig kamera.

BigPapaBear

#9
Citat från: "ulve"nej det är ryckigt och hemskt i alla fall början av s01 så långt jag orkade se. korta mtvklipp och halvskakig kamera.

Hmm... Jag brukar ha svårt för ryckig kamerastil och snabba MTV-klipp, men jag har inte alls märkt det i BSG. Ska börja se säsong 2 inom kort, får ha det i åtanke då.  :?

BigPapaBear

#10
...men om du orkade med att se pilotavsnittet och lite på S01 så går det absolut att spela spelet utan problem.  :up:

ulve

#11
ja jag skall försöka mig på serien igen. kanske var på dåligt humör den dagen men mina vänner svär på att det är bra så det kan ju vara ide.

A F

#12
Citat från: "ulve"ja jag skall försöka mig på serien igen. kanske var på dåligt humör den dagen men mina vänner svär på att det är bra så det kan ju vara ide.

Kolla in True Blood istället. Mer blood, vampyer & Anna Paquin utan kläder.

silversixx

#13
Battlestar Galactica är genial.
För att de vågar att inte vara en rymdserie med en massa sajfaj-grejer :)

A F

#14
Citat från: "silversixx"För att de vågar att inte vara en rymdserie med en massa sajfaj-grejer :)

Kan du utveckla det?